Snopmaster Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Har nå spilt The Last of Us på PS4 noen timer, og må jo si at dette er hastverksarbeid (når det gjelder bugs)...dessverre! Ikke misforstå, for jeg digger spillet. Men når det kommer til bugs i spillet, er dette dessverre for mange av. Ikke noe galt med grafikken eller storyen eller noe, men når vi kommer til bugs i spillet blir jo dette dessverre terningkast 2. Ihvertfall når det gjelder hvordan de har sjekket det for bugs! Har funnet 3 relativt store og godt synlige bugs. Og det ganske så tidlig i spillet. Jeg husker ikke hva det heter de stedene det er, men kan forklare: Det første jeg la merke til var når jeg var på ett rødt tak med Marlene, så gikk hun rett igjennom meg! Jeg prøvde å gå igjennom henne og det gikk fint! Nr 2 var når Tess, Ellie og Joel var ute på natterstid og skulle komme seg unna politistyrkene. Ved en ødelagt politibil og en tanks, så skulle jeg kaste en flaske for å forvirre de. Ellie løp deretter bort til en skrivepult i ett ødelagt hus. Her satte hun seg på huk og hodet stakk opp igjennom den ene skuffen som jeg åpnet. Nr 3 var når vi var i kloakken/rørene senere, omtrent samme sted. Både Ellie og Tess løp hit og dit og virket forvirret, når Joel satt huket sammen. Men jeg liker spillet og dens story. VI får bare håpe det kommer en update på dette! Endret 29. juli 2014 av Snopmaster Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 AI er vel noe av det mest vanskelige å få perfekt. Joda, de gjør en del rare ting, og spesielt om man forsøker å provosere frem ting. Men stort sett så synes jeg AI'en fungerer godt. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Joda. Stort sett så er jo spillet perfekt. Men når så store og synlige bugs dukker opp, så syntes jeg alikevel det bør rettes opp i! Vet ikke om det er samme bugs på PS3-versjonen, men hvis så er tilfelle så burde det ihvertfall vært rettet opp i. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvordan fikk du tilgang til spillet før 30? Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Gamezone.no. Bestilte spillet i juni og ramla ned i kassa i går... Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Gamezone.no. Bestilte spillet i juni og ramla ned i kassa i går... Ok Hadde håpet det var et triks for å få lastet ned fra PSN før Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Hehe Dårlig med sånt... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hvordan er grafikken i forhold til andre nextgen-spill? 1 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Hvordan er grafikken i forhold til andre nextgen-spill? Syntes grafikken var meget god! Ikke noe å klage på der! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Store bugs det der. Ikke bra. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Store bugs det der. Ikke bra. Absolutt! Selv om jeg liker spillet veldig godt, til tross for de bugsene! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 To problemer med clipping (som dessverre er veldig normalt, og ikke noen store bugs i det hele tatt), jævla kjedelig da det lett kan ødelegge innlevelsen. Nr. 2 er noe som skjedde litt her og der for noen på PS3, jævla kjipt, ødelegger igjen innlevelsen. Jeg opplevde det en gang på min gjennomspilling på PS3, vet om andre som opplevde det mange ganger, og noen som ikke opplevde det. Ingen store bugs, men alle bugs er kjipe. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Dette er ikke noen bugs å klage på sammenlignet med lanserings uken på PS3 versionen. Jeg spilte i 5-6 timer i strekk , skrudde av playstationen , og det viste seg at Saven ikke fungerte. Noe de rettet på etter en uke, men fortsatt en katastrofal bug som førte til at jeg utsatt å spille spillet i flere månder da jeg var lite giret på å rushe gjennom de 5-6 timene igjen rett etterpå. Ellers er dette et helt fantastisk spill, og å gi det en 2ar pga et par clipping bugs er jo litt rart, men men Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 og å gi det en 2ar pga et par clipping bugs er jo litt rart, men men Når det gjelder bugs.... Spillet i seg selv er en soleklar 6'er, men jeg finner det litt rart at de har samme spill på ps3 og vet de skal ha det på ps4, så burde de tatt seg tid til å få fjernet det. Men dette er jo ikke noe nytt i spillbransjen! Som jeg også skriver i den første posten "ikke misforstå for jeg digger spillet", men det er litt den der irritasjonen som skal ut. Du vet du har ett meget godt spill foran deg, og du har spilt det kanskje 1-2 timer og så dukker det opp sånt....da må man få lov å "skrive ut" sin frustrasjon ;-) Men igjen; ett meget godt spill med god story. Absolutt til å anbefalle til alle som har PS4! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Det burde vært luket vekk før release, desverre er dette en trend som har vært ganske lenge nå, viktig å kvalitetssikre før man slipper noe på markedet... Får håpe det kan patches Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Spillet er jo ikke lansert enda så det er godt mulig de ruller ut en day 1 patch som fikser problemene den 30. Juli. Har selv opplevd en kræsj. Lenke til kommentar
K2D Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 (endret) Angående bugs så synes jeg TLoU får ufortjent mye dritt.. spiller for øyeblikket Tomb Raider reboot'en, og finner like mange om ikke fler bugs der (er bare 3 timer inn foreløpig!)... Nevn noen spill som gjør like mye ut av coop-AI som TLoU. Jeg kommer på RE4 og Bioshock Infinity, hvor i hverken av spillene de deltar i kamp og i RE4 bare gjemmer seg. Er ikke dette bare syting over bagateller fra trådstarter..? PS. Tomb Raider skuffer ikke Endret 29. juli 2014 av K2D 1 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Er ikke dette bare syting over bagateller fra trådstarter..? Joda, absolutt. Det er nettopp det det er. Men det jeg mener er at sånne, lett synlige bugs fra ett PS3-spill som har konvertert til PS4-spill, burde absoltt vært fjernet før release. Det er det som er poenget her. Spillet er helt herlig, jeg liker det bare mer og mer :-) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Det er veldig vanlig med den typen bugs, og det vil være det lenge. Se bare på Ryse, noe av det verste når det gjelder clipping, men er fremdeles pent, og er heller ikke remaster. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 KOmmer spillet til norsk PSN i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå