Roar Kneppen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 By by Skjervøy Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg tar av meg hatten, Roar - denne gangen trenger jeg ikke ta på meg fantasibrillene for å tolke, - lett match for min enkle bildesjel Propellvannet viser kurs og tankene lurer - hvorfra, eller hvorfor? Overredigert eller ikke - din signatur er tydelig til stede også i 2006 - og en vakker fortelling ble det ... Vh. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg tar av meg hatten, Roar - denne gangen trenger jeg ikke ta på meg fantasibrillene for å tolke, - lett match for min enkle bildesjel Propellvannet viser kurs og tankene lurer - hvorfra, eller hvorfor? Overredigert eller ikke - din signatur er tydelig til stede også i 2006 - og en vakker fortelling ble det ... Vh. Takker så mye Olav Bjarte. Vi hadde her akkurat forlatt Skjervøy og satte kursen for Tromsø. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg