Gå til innhold

Julis gylne kornåkre.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for hyggelige ord!

 

@ Jan: He-he, ja du skulle bare ha vært i mine sko! Kanskje at det er sunnmørsgènene som regjerer, - at det er vanskelig å kvitte seg med noe som man alt har?

 

OK. Jeg har de siste dagene ryddet skikkelig opp og har solgt unna. Leica og Canon er historie, Df med Ai-S (Med D700 i reserve) og E-M1 er det eneste som er igjen. Ett system for godvær, og ett for det dårlige. E-M1 med ymse optikk (Gammeltglass for adaptering), og dessuten 4/3 Zuiko Digital PRO optikk som E-M1 driver. Dette er optikk som jeg aldri kommer til å selge! Da kan jeg heller ikke selge E-3. Så er det (nesten) på`an igjen. Skjønner? ;)

 

Vh.

Lenke til kommentar

Noe av det bedre jeg har sett fra dine objektiver, O.B!

Den gløden i kornaksene, detaljene både i forgrunnen OG i bakgrunnen (spesielt i løvskogen) er bare helt topp.

 

Dynamikken er helt topp, her, hvor vi har detaljer i de (noe) mørke løvtre-partiene, i aksene foran og i den nydelige himmelen. Akkurat den dynamikken der (i skyene) er noe av det best jeg har sett.

 

Himmelen alene er verdt et bilde her, synes jeg, hvor de lyse partiene står dynamisk ut i fra den blygråe bakgrunnen.

 

Helt topp landskapsbilde - Gratulere med nytt kamera!

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...