hl Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Noen som kan lage et mailit cgi-script? Dette mangler på tele2 sin server og i følge dem er dette ei fil man må lage selv og deretter laste opp i cgi-bin katalogen. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg ville brukt modulen Mail::Sendmail for dette, kan du undersøke om den ligger der? Lenke til kommentar
hl Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja den ligger der. Hvordan bruker jeg den modulen? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg mekker ett i løpet av dagen Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 eh.. nesten ferdig, tok litt lengre tid enn jeg trodde... kommer opp med demo snart.. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 http://sirius.isa-geek.org/~lindahl/mailit.cgi veldig enkelt, si fra hvis du trenger noe annet Lenke til kommentar
hl Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Du har vært til stor hjelp! Tusen takk! Men kan du forklare litt nærmere hvor og hvordan dette lastes opp på webserveren? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 du må nesten høre med folka der, det må gjerne settes eksekverbare rettigheter på fila. når jeg sa "veldig enkelt" mente jeg ikke at det var enkelt å lage, bare at fila var enkelt laget, ingen avanserte greier! Lenke til kommentar
hl Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Ok, skal "kildekoden" lagres som mailit.cgi på webserveren? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ja se gjerne gjennom og prøv å skjønne hva som skjer. det er ikke så forskjellig fra php. du ser sikkert også hvor du skal sette inn din egen mailadresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå