Karry Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Heisann. Jeg lurte på om noen vet hvordan settings på skjermen min jeg ska ha for å ha d best optimisert for cs go?Eller om det er noen som vet om man kan laste ned settingsene til andre spillere? feks heaton eller f0rest etc? Er veldig dårlig med data generelt, og skjønner derfor heller ikke noe angående "tweaking" av farger og blur motion og lignende.. hjelp please Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Spill CSGO med de settingsene du liker best. Du blir ikke bedre om du bruker en annen sine settings. Du blir bedre ved å spille mye 1 Lenke til kommentar
Karry Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Jo men greia er, alle fargene e så skarpe atm, å jeg er litt usikker på hvordan jeg ska fikse det.. En kompis brukte f0rest sine skjerm instillninger, og likte fargene hannes. men han vet ikke hvordan han "sender" meg det han bruker etc. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 http://gaming.benq.com/downloads Get game modes - Velg din skjerm - Følg videre instrukser. Ser ut til at du kan laste ned diverse profiler til skjermen din der. Kanskje du finner noe ala det du er ute etter! Lenke til kommentar
Karry Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Det står bare "No new game modes" så er ingenting jeg kan laste ned der >_< Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 For å bli god og utvikle den "syvende sansen" som man må ha i CS for å bli god , spill mye ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå