MrCusNT Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hvilke spill synes du er best på PS Vita så langt? Og hvilket er du mest spent på av de kommende spillene? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det beste eksklusive spillet er etter min mening Tearaway. 2 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Som nevnt over så er Tearaway meget bra. En annen favoritt hos meg er Little big planet som jeg syns fungerte svært bra til VITA. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Som nevnt over så er Tearaway meget bra. En annen favoritt hos meg er Little big planet som jeg syns fungerte svært bra til VITA. Ja. LBP er vannvittig bra. Jeg skal få prøvd Tearaway. Er det noe replay valute? Og er det noe annet ekstra du kan gjøre utenfor storyen (gå rundt i byer, sideoppdrag osv)? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Jeg vil si gravity rush også ligger på lista med utrulig gode spill Endret 27. juli 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg vil si gravity også ligger på lista med utrulig gode spill Det har jeg også tenkt på. Hvor mye ca tid bruker man på å runde det? Og er det noe ekstrainnhold? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Vel, jeg har ikke runna det ennå Sliter ennå på noen oppdrag Jepp, er 3 stk, hvor hvert oppdrag belønner med en ny costume Endret 27. juli 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå