Akantus Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Heisann Har byttet lampe i projektoren vår, men indikatorlampen lyser fortsatt rødt og vi får ingen bilde. Funnet ut at klokken for lampetida må resettes og at dette gjøres med fjernkontrollen, men den har vi ikke (kjøpt brukt). Bladd gjennom hele manualen, for noen andre NEC prosjektorer også, bladd gjennom flere forum, søkt litt på youtube... Funnet ut at en kombinasjon av knapper på projektoren kan gjøre nytten (men ikke funnet en kombinasjon noe sted), og noen kommandokoder hvis jeg kan få koblet datamaskinen til projektoren i en form for tekstgrensesnitt (litt over mitt nivå...). Noen som har peiling på fremgangsmåte her? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Kan da gjøres i menyen. Trykk på menu og se. Gjort det selv uten fjernkontroll på en NEC prosjektor Edit: Skal være noe under lamp. Der får du se levetid og valg om tilbakestille tiden for lampen. Endret 26. juli 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Akantus Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Kom kanskje ikke tydelig frem. Jeg får ingen bilde. Setter på strøm, det står i standby, men kan ikke skru på prosjektoren slik at jeg får opp menyen... @ColdIce, Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Cbc765 Skrevet 12. desember 2021 Del Skrevet 12. desember 2021 Jeg har samme problem på nec nd500, jeg har fjernkontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå