Hèxacôres Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg leter etter en EQ for å fikse litt på lyden ut til anlegg fra spotify. FInnes det noen gode gratis alternativer her eller må jeg krype til korset å betale for en ? Lenke til kommentar
iBMTJ Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Søk Soundflower + equalizer i google, og det bør hjelpe ganske bra Lenke til kommentar
quantum Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 fant ingen da jeg lette så jeg kjøpte boom, tilfeldig valgt på appstore. lette ikke veldig nøye så skal ikke påstå det ikke fins gratisvarianter. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Boom er kjempebra! Det som er litt dustete er at den må lastes ned i to steps. Ført hovedprogrammet og så eq modulen. I forrige versjon var alt i et program. Kjekt å lage seg noen profiler for "rævva miclyd på youtube" osv. Så kan man faktisk uanstrengt høre på mye rare innspillinger folk har gjort med dårlig utstyr osv. Kjekt med engen profiler for hvert headset man har. Noen har jo som kjent mer diskant og bass enn andre og da kan det være greit å lage profiler for hver bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå