Woola Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg har nå trent stryke en stund, og i dag la jeg merke til at høyre side av brystet var litt større enn venstre, så hvertfall sånn ut. Jeg synes også jeg har så vidt større høyre arm selv om jeg trener likt på begge armene. Lurte på om dette var normalt eller om jeg trener feil. Gutt 17 år Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Helt normalt. Ikke tenk på det. Over tid vil det jevne seg mer ut, men noe forskjell vil det alltid være(hos de fleste). Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Bare for å legge til: Ikke begynn med å trene venstre side mer enn høyre. Det vil bare skape nye ubalanser i muskulaturen, som kan forplante seg til beinbygninga di. Som Akse foreslår, bare tren vanlig, så vil det jevne seg ut i større og større grad. Lenke til kommentar
Woola Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2014 Helt normalt. Ikke tenk på det. Over tid vil det jevne seg mer ut, men noe forskjell vil det alltid være(hos de fleste). Bare for å legge til: Ikke begynn med å trene venstre side mer enn høyre. Det vil bare skape nye ubalanser i muskulaturen, som kan forplante seg til beinbygninga di. Som Akse foreslår, bare tren vanlig, så vil det jevne seg ut i større og større grad. Takk for svar! Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) . Endret 14. august 2019 av Vetikkeheltjeg Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det er ganske vanlig, alle som trener har det hele tiden en eller annen plass, mer eller mindre synlig. Den måten du kan balansere det på er å passe på at du har god balanse i øvelsene dine, tren likt med høyt fokus på korrekt teknikk i baseøvelsene, så gjevner det seg ut med tiden :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå