franzs Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Hei, dette er mit første forum post (på dette forumet). Vis dere ser noen skrivefeil, så er det på grunn av at jeg skriver dette på et nettbrett. Jeg og pappa kjøpte en ouya på proshop, på grunn av at det den eneste norske siden som hadde en. Det stod at leverings tiden er 1 - 3 dager. Og i faq stod det at vis det overskredet tiden måtte jeg maile kundeservisen dems ([email protected]) og jeg skrev denne eposten til dem Siden det stod på nettsiden at jeg må ha kundenummer osv. Så skriver jeg på nytt til dere. Sporingsnummer: Cencorert Det har tatt over 6 dager for pakken til å komme. Og jeg har enda ikke fått pakken. På nettsiden derers stod det at vis det tokk mer en estimert ventetid måtte jeg kontakte dere. Jeg har prøvd sporings nummeret, og det står bare at de har fått melding om pakken. JEG VIL GJERNE HA PAKKEN FØR MANDAG. Det stod at varen er på lager, så jeg tror det er ikke problemet. Hvis dere lurer så er varen en OUYA spillkonsoll. Håper jeg får svar nå. Siden pappa skal i norsjøen på mandags morgen, så kqn jeg ikke hente pakken på postkontoret. Er det noen måte å hente pakken UTEN å ha den der lappen som kommer i postkassa? Vis ikke, er det noen måte å få de redirektet til en annen adresse + navn? Håper virkelig jeg får noen svar innen 24 timer. EDIT: jeg vil bare si at jeg har ikke fåt svar fra kundecervisen enda, bortsett fra at de har tagget den, hva en de mener med det. Jeg har prøvd å ringe, men det er kun åpent å ringe på arbeidsdager. Endret 26. juli 2014 av franzs Lenke til kommentar
franzs Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Oops jeg kopierte ikke begynelsen på eposten. På begunelsen stod bare kundenummmeret. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Faren din kan stikke på postkontoret, skrive under på et fullmakts-skjema eller hva det nå heter sammen med deg som gjør at du har tillatelse for å hente post som kommer på hans navn. 1 Lenke til kommentar
franzs Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Postkontoret er stengt i morgen og i dag. Er det lovt å komme og se i poskassa til pappa når han er borte? Lenke til kommentar
franzs Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Hvem kan stoppe deg?Ja, men tenk på naboene, ukjent bil som kjører in,mhenter posten til pappa å så kjører cekk. Men jeg tror jeg gjør det Endret 26. juli 2014 av franzs Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Gjør det. Klarer det med faren din, og, så er det ihvertfall greit. Lenke til kommentar
franzs Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Gjør det. Klarer det med faren din, og, så er det ihvertfall greit. Det er bra at jeg kan se på postens sporings app når varen er levert. Og kult profil bilde admiral. Lenke til kommentar
franzs Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg "uløste" dene forum posten pga at jeg lurer på hva forhåndsmelt betyr. På sporings appen står det at Quote:] Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette [Qoute end. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 At posten kun har fått melding fra Proshop om at de skal få en pakke, men de har ikke fått den enda. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Rediger første posten din og slett sporingsnummeret så ikke alle kan se det. Med det nummeret kan uvedkommende hente pakken når den er fremme, hvis de er frekke nok og det ikke er noe som skal betales kan folk med talegaver få mye til. Selv legger jeg gjerne sporingsnummeret i postens app, da kan man lage en "hentelapp" i app'en. Blir som regel aldri spurt om legitimasjon. Endret 26. juli 2014 av Joey1313 Lenke til kommentar
franzs Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Der, nå er det concorert. Lenke til kommentar
franzs Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Fant nettop ut at dporings appen er forsjelig på mobil og nettbrett (mobil er android 2.3 men netbrettet er 4.3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå