AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hei, jeg har et pinlig problem. Jeg har fra tid til annen noen klumper på baksiden av lårene som jeg lurer på om kan være talgkjertler som har blitt betente. Kanskje i forbindelse med at det har vært så varmt i det siste. Men disse klumpene blir hovedsakelig fulle av blod. Det er veldig lite puss i dem. Noe klar væske også. Nå hadde jeg plutselig to stykker på rad, og det er superekkelt hvor stor den ene var og hvor mye blod det kommer ut av den. Tror den satt over en blodåre. Dette er først og fremst et kosmetisk problem og de blir jo borte bare jeg klemmer ut det som er i dem men kan dette være symptomatisk på noe annet? Jeg har ikke veldig lyst til å gå til legen med dem om jeg ikke må. Æsj! Anonymous poster hash: 9353f...dbe Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Lege, definitivt lege. Høres ut som noe betent som kroppen ikke klarer ta hånd om selv. Riktignok sikkert bare ett kosmetisk problem for deg nå, men kan bli værre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg tenkte kanskje det ikke var så farlig siden de kommer ifra tid til annen, trykkes på, og forsvinner. Blodet er også friskt. Noe som er litt rart.Da blir det antagelig legetur alikevel. Jaja. Hun har sikkert sett eklere ting Anonymous poster hash: 9353f...dbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå