Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hvor finner man 12 mnd xbox live gold billigst? Vil kjøpe på nett og få koden på epost med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Noen her som har brukt den siden? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg kjøpte 12mnd live herfra i går:http://www.cdkeys.com/xbox-live/memberships/12-month-xbox-live-gold-membership-xbox-360 Funker som bare det. 1. legg i handlekurv 2. betal med paypal 3. tast inn mobilnummer, du får en sms med en kode. 4. tast koden på nettsiden, og du få straks opp koden for 12 mnd live. 5. koden brukes på din xbox, "løs inn kode" Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) http://xboxliveuk76.com/Xbox_One360_Live_12_month_GOLD_Subscription_EUROPEUK-24.html Betal med paypal, få kode tilsendt på mail etter noen timer. Jeg har brukt denne selv. Du trenger ikke gi ut mobilnr. ditt til spammers. Endret 28. juli 2014 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Den jeg linket til gir koden samme sekund, ikke noe venting.Og tlfnr er ikke til spam, men for å verifisere at det faktisk er du som bestiller, og inne noen som misbruker kontoen din. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Den jeg linket til gir koden samme sekund, ikke noe venting. Og tlfnr er ikke til spam, men for å verifisere at det faktisk er du som bestiller, og inne noen som misbruker kontoen din. Cirka ingen andre nettbutikker krever at man verifiserer kjøp vha. mobilnr. At man betaler med PayPal er verifikasjon nok. Men du må gjerne tro at nummeret ditt ikke kommer til å bli brukt til spam eller videresolgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå