Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil knulle postmannen, hvordan?

Anbefalte innlegg

Møt han ikledd kun en liten håndduk, spør om han har mulighet til å ta med seg ett brev mens han er på runden (noe postmenn vanligvis ikke gjør). Visst han sier ja, la døren stå åpen mens du leter etter "brevet". Spør om han kan vente innenfor. Når du kommer tilbake med "brevet" i hånden, later du som at du litt klønete mister brevet og grepet på håndduken. Visst han fortsatt er med på notene, spør om han ikke ønsker noe å drikke.. for bryderiet. Kommer dere så langt uten at han har rømt landet, så tror jeg nesten de neste stegene ordner seg selv. :p

Hadde det vært meg hadde jeg snudd meg og beklaget og sagt jeg ikke så noe, så hadde jeg sneket meg ut inngangsdøra. Man ser ikke på slikt som en invitasjon.. Hva hvis jenta virkelig mistet håndkleet og ikke ville ha noe sex? Da står man ikke der å bare ser på henne med et creapy blikk...?!

Sorry, men det der var et dååårlig forslag :p

- Postmann

Anonymous poster hash: 6ec46...f15

Dust. :D Du er trådstarter.

Endret av rockPaperScissors()
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her.

Jeg har litt lyst å finne på en unnskyldning for å få han inn i huset. For hvis jeg bare spør om han vil ha en kopp kaffe så sier han bare "Nei takk, har det travelt, er på jobb...blablabla"

Og hva er sjansen for at han tør å komme tilbake ETTER jobb på kaffe? Jeg vil helst at han har uniformen på uansett :p

Kan jeg bare si f.eks. "Du jeg skal sende et brev, kan du komme inn så skal du få det?" Så kommer han inn. Skal jeg bare begynne å kysse han eller blir det for direkte..???

Dust. :D Du er trådstarter.

Nei det er jeg ikke.

-Melkemannen

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vil gå igjennom en del poster som er lagt ut med Anonym trådstarter og vil sørge for at disse kan bli stengt hvis jeg har mistanke om en av følgende grunner :

*Trolling.
*Tulling.
*Har det artig på bekostning av det andre kjønn.

Dette vil selvsagt få konsekvenser for den som står bak disse postene / trådene , misbruk av anonym bruker er ikke noe vi ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...