AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Har vært sammen med dama mi i 6mnd snart og i det siste så har hun vært veldig sløv med hygiene. Ikke vet jeg hvorfor egentlig. Men hun kommer ofte hjem fra jobb uten å dusje før hun legger seg, og når hun står opp dusjer hun heller ikke. På det "verste" har det gått 4 dager mellom hver gang hun dusjet. Det er spesielt ekkelt å være i samme leilighet med henne når hun har kommet fra trening og ikke dusjer, hun bare setter seg i sofaen fremfor facebook og ser på tv. Dette har pågått i en måned og vel så det men har blitt verre i det siste egentlig. Vi har kun hatt sex 1 gang den siste måneden, og da passet jeg på at hun hadde dusjet før vi hadde det.. heh.. Kjenner jeg blir direkte kvalm av og til fordi hun lukter død og fordervelse uten at hun selv merker det. Føler at hvis jeg sier "Du lukter dritt, vask deg!" så blir det frekt og kanskje hun gjør det slutt med meg. Hva bør jeg si? Anonymous poster hash: 261ba...a3d Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Burde ikke du dusje etter treningen? Burde du ikke dusje før du skal på jobb? Bare si det som det er Si det på en ordentlig måte 5 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Bare si det rett ut som du sa det til oss her. Jeg ser ikke problemet. I et forhold er det viktig å kunne være ærlige med hverandre. Jeg hadde ikke taklet å være med ei som ikke vasket seg. 6 Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Som alle folk, all kritikk kan mottas med glede, forutsatt den blir servert på en fin måte. Ikke vær for krass. 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 JEG ville dratt en litt breial en. Viktig at du gjør det med én gang hun kommer inn døra, det funker garantert myyyyde dårligere om hun rekker å sette seg. Med én gang hun kommer inn døra og hun lukter ille sider du noe sånt som "satan di sjettsjur, du stinker, pell deg i dusjen". Det er viktig at hun ikke allerede har hatt muligheten til å ta seg en dusj, for da kan hun bruke det som en unnskyldning ovenfor seg selv, at hun bare ikke har hatt anledning til det enda, og du har ikke gått rundt og ikke sagt noe. 5 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Enig med Leo_. Jeg tror det er viktig. Du kan eventuelt si det på en litt penere måte for eksempel noe lignende "jeg kan lukte at du virkelig har trent i dag. Kan tenke meg det blir deilig med en dusj nå". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Men hvordan står det til ellers? Har hun forandret seg, endret oppførsel ellers? Slike endringer kan i noen tilfeller henge sammen med psykisk helse, f.eks. depresjon. Hvis det er tilfelle, må/bør man være forsiktig og si det på en litt pen måte. Anonymous poster hash: 80cd4...dcd 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Men hvordan står det til ellers? Har hun forandret seg, endret oppførsel ellers? Slike endringer kan i noen tilfeller henge sammen med psykisk helse, f.eks. depresjon. Hvis det er tilfelle, må/bør man være forsiktig og si det på en litt pen måte. Anonymous poster hash: 80cd4...dcd Hun har faktisk vært litt "off" i det siste. Litt vanskelig å prate med også. Hun har blant annet ringt inn til jobben og sagt hun var sjuk uten at hun egentlig var sjuk. Sluttet på håndballaget for rundt 5 måneder siden også. Men om det har noe sammenheng aner jeg ikke.. Anonymous poster hash: 261ba...a3d Lenke til kommentar
vidor Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Men hvordan står det til ellers? Har hun forandret seg, endret oppførsel ellers? Slike endringer kan i noen tilfeller henge sammen med psykisk helse, f.eks. depresjon. Hvis det er tilfelle, må/bør man være forsiktig og si det på en litt pen måte. Anonymous poster hash: 80cd4...dcd Ja, hygiene og grooming er typiske ting det skorter på når det butter litt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Men hvordan står det til ellers? Har hun forandret seg, endret oppførsel ellers? Slike endringer kan i noen tilfeller henge sammen med psykisk helse, f.eks. depresjon. Hvis det er tilfelle, må/bør man være forsiktig og si det på en litt pen måte. Anonymous poster hash: 80cd4...dcd Hun har faktisk vært litt "off" i det siste. Litt vanskelig å prate med også. Hun har blant annet ringt inn til jobben og sagt hun var sjuk uten at hun egentlig var sjuk. Sluttet på håndballaget for rundt 5 måneder siden også. Men om det har noe sammenheng aner jeg ikke.. Anonymous poster hash: 261ba...a3d Da tror jeg hun trenger støtte og hjelp. Det varierer veldig fra person til person, men mulig at du må være veldig forsiktig når du prøver å snakke med henne. Anonymous poster hash: 80cd4...dcd Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Prøv først å finne ut om hun er deprimert, om det er noe som plager henne. Sett deg ned med henne og spør henne om hvordan hun virkelig har det. Du kan si noe sånt som at du synes hun har mistet litt av livsgnisten. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Minner på forumbrukerne våre at denne delen av forumet krever seriøse svar , skal man ha det morro eller kommer med tullesvar så kan man ta det i en annen del av forumet.Husk det kan være mange årsaker bak et problem, i noen tilfeller psykisk eller av annen art, det er derfor viktig å gi TS et godt og seriøst svar på problemstillingen han / hun spør om. 2 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 jeg opplevde det å ha en på cella mi som ikke dusja i det hele tatt fordi han var flau eller noe, vet ikke direkte årsak men satt inne i 1 mnd og han dusja ikke en gang. jeg hadde en lang prat med han noen dager før ejg slapp ut og tok han ei god stripe på fellesrommet, 10min gikk det så gikk han i dusjenen anna vi hadde på brakka var au redd for å dusje i fengsel, alle blei så sinnsykt lei at de rett og slett tok et håndkle og heiv hele mannen med klær på inn i dusjen (han fikk hele rommet for seg selv) skrudde på dusjen og heiv inn håndkleet og sa at han kom ikke ut før han hadde dusjapoenget med dette er at selv mange av disse kriminelle som er mindre nøye på hygiena er veldig nøye på hygienaså når det oppstår noe slikt så er det ganske uakseptabeltjeg selv kan fint gå 2-3 dager men då er jeg i full gamer modus eller lignende og har ikke noen rundt meg å ta hensyn til sånn. normalt og vanligvis dusjer jeg hver dag,har det skjedd noe spesielt rett før ho starta slik? hatt en krangel om noe og noen ord som ikke mentes kom ut kanskje? eller bare at ho er komfortabel og sånt?det kan være mange årsaker men somregel er det noe som har trigga det hvis det har starta sånn plutselig 1 Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Æsssj..jenter skal lukte godt. Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Men hvordan står det til ellers? Har hun forandret seg, endret oppførsel ellers? Slike endringer kan i noen tilfeller henge sammen med psykisk helse, f.eks. depresjon. Hvis det er tilfelle, må/bør man være forsiktig og si det på en litt pen måte. Anonymous poster hash: 80cd4...dcd Hun har faktisk vært litt "off" i det siste. Litt vanskelig å prate med også. Hun har blant annet ringt inn til jobben og sagt hun var sjuk uten at hun egentlig var sjuk. Sluttet på håndballaget for rundt 5 måneder siden også. Men om det har noe sammenheng aner jeg ikke.. Anonymous poster hash: 261ba...a3d Kanskje hun ble voldtatt? Har du prøvd å snakke med henne om hva som er galt? Hvorfor hun er anderledes? Si du har lagt merke til forandring. Jeg kjenner ei som har ei vennine som ble nesten voldtatt. Hun utviklet blant annnet de symptomer som kjæresten din har. Noen går andre veien ved at de vasker seg for mye. Mens andre skranter på hygiene. En slags beskyttelse at viss hun er skitten så vil ingen røre henne. Prøv å snakk med henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2014 Men hvordan står det til ellers? Har hun forandret seg, endret oppførsel ellers? Slike endringer kan i noen tilfeller henge sammen med psykisk helse, f.eks. depresjon. Hvis det er tilfelle, må/bør man være forsiktig og si det på en litt pen måte. Anonymous poster hash: 80cd4...dcd Det kan henge i sammen med en depresjon. Jeg har vært langt nede noen ganger, og da dusjer jeg mindre. Anonymous poster hash: 52220...4f8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå