inzyr Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 jeg har en t610 og har nå sett at den nye t630 kan brukeren oppdatere software selv. er det mulig å gjøre det med t610 også? hvis det ikke er vil SE legge til denne funksjonen? isåfall vil jeg måtte oppdatere software en siste gang på verkstede for å få muligheten til å oppdatere mobilen selv? litt off-topic spørsmål, men har SE lagt til denne funksjonen på grunn av at hvergang noen oppdatere software på verkstede så registreres det som feil og SE får statistik som viser at mange av mobilene dems må inn til reparasjon (slik som det var vist på tv for noen uker siden)? Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 er det virkelig ingen som kan svare meg på dette (ingen spekulasjoner engang)? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Man kan ikke oppgradere software på T610 selv og dette vil heller ikke bli lagt til. Er SE selv som velger at det blir registrert som feil og ikke f.eks oppgradering, så det er ikke derfor de legger til funksjonen. Det er rett og slett fordi de vet at dette er noe folk har behov for og de derfor vil selge flere telefoner om denne er inkludert. Dessuten må SE betale verkstedene gode penger hver gang de oppgraderer telefonen din, mens om brukeren selv gjør det slipper det dette kjedelige problemet. Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Hvorfor vil ikke SE legge til funksjonen som tillater brukeren å oppdatere software på t610? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå