Gå til innhold

om winamp og hvorfor det ikke virker av og til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke hvordan 5.666 er men jeg ville ikke lasta ned den siste versjonen de har kommet med for den har potensiale til å være ustabil pga fort fiks ferdig i siste liten før de avslutta.

jeg bruker 5.63

det er lit merkelig men etter at firfox var ferdig med å oppdatere seg ( til versjon 30) har winamp begynt å fungere

Lenke til kommentar

ja det er fullt mulig at andre programmer har innvirkning

jeg kunne ikke spille mass effect 3 pga jeg hadde 0.5 fps og det kun pga jeg hadde programmet Gigabyte OC Guru II kjøranes
etter en oppdatering på OC guru programmet så var det i orden og jeg kunne spille med vanlige 60+fps :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Det var et problem og det var hvordan jeg skulle får til å automatisk laste ned podcastlisten.

det fungerte med winamp , men med VLC virker det som jeg ikke her den muligheten

Det er snakk om en liste med MP3 filer

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Kan man parre bokmerker (RSS) dirkete med Aimp slik at man da får frem alle tilgjengelige podcaster ( lydfilter )  , som man så kan lage en egen avspillingsliste av   ?

jeg hører på Ekko viten ,og da oppdatere det en liste med podcaster fra NRK Ekko som jeg kan  plukke ut de filene jeg vil høre på.

listen vises i avspillingsprogrammet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hvilket program vil dere anbefale som erstatning for winamp under windows 10 ?

selv om jeg ble anbefalt både VLC og AIMP i windows 7 så bruker jeg fortsatt winamp

det er det en grunn til

Det jeg ikke forstår er hvorfor winamp skal være så ustabilt til tider , mens det viker problemfritt andre ganger

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...