sinnaelgen Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Er det noe som har den minste anelse hvorfor winamp nekter å fungere den ene dagen og så fungerer det slik det skal den neste ?. og så skjer det det samme noen uker senere jeg bruker det sammen med windows 7 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 du bruker en ustabil versjon?jeg har brukt winamp siden det kom ut omtrent og har ikke hatt noen problemer som ejg kan huske, bruker det hver dag 24/7 på win 8.1 pro og 0 problemer whatsoever Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) er versjon 5.666 ustabil ? ( det var så vid jeg fikk det frem før timeglasset gikk i spinn ) å lest den ned og installere den på nyt hjalp ikke Endret 26. juli 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 vet ikke hvordan 5.666 er men jeg ville ikke lasta ned den siste versjonen de har kommet med for den har potensiale til å være ustabil pga fort fiks ferdig i siste liten før de avslutta.jeg bruker 5.63 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 vet ikke hvordan 5.666 er men jeg ville ikke lasta ned den siste versjonen de har kommet med for den har potensiale til å være ustabil pga fort fiks ferdig i siste liten før de avslutta. jeg bruker 5.63 det er lit merkelig men etter at firfox var ferdig med å oppdatere seg ( til versjon 30) har winamp begynt å fungere Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 ja det er fullt mulig at andre programmer har innvirkningjeg kunne ikke spille mass effect 3 pga jeg hadde 0.5 fps og det kun pga jeg hadde programmet Gigabyte OC Guru II kjøranesetter en oppdatering på OC guru programmet så var det i orden og jeg kunne spille med vanlige 60+fps Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 hvilket program kan jeg erstatte winamp med bare for å kunne høre podcaster ? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Det var et problem og det var hvordan jeg skulle får til å automatisk laste ned podcastlisten. det fungerte med winamp , men med VLC virker det som jeg ikke her den muligheten Det er snakk om en liste med MP3 filer Endret 9. mai 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg vil påstå at Aimp er det nærmeste man kommer en erstatning for Winamp, iallefall sånn utseendemessig. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2015 Kan man parre bokmerker (RSS) dirkete med Aimp slik at man da får frem alle tilgjengelige podcaster ( lydfilter ) , som man så kan lage en egen avspillingsliste av ? jeg hører på Ekko viten ,og da oppdatere det en liste med podcaster fra NRK Ekko som jeg kan plukke ut de filene jeg vil høre på. listen vises i avspillingsprogrammet. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2015 (endret) hvilket program vil dere anbefale som erstatning for winamp under windows 10 ? selv om jeg ble anbefalt både VLC og AIMP i windows 7 så bruker jeg fortsatt winamp det er det en grunn til Det jeg ikke forstår er hvorfor winamp skal være så ustabilt til tider , mens det viker problemfritt andre ganger Endret 3. juli 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå