Hoyda Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Får ikke slått av pcèn på vanlig måte- avslutt-slå av. Må bruke bryteren på kabinettet. Hjelp å få? Høyas Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Høres ut som Windows 7? Hadde samme problem, men husker ikke hvordan jeg løste det. Kanskje du finner svar her: http://tinyurl.com/kvqb2uz Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) ACPI og HAL funker ikke. For å få noe vettug hjelp må du komme opp med mye mere informasjon om hardware og system/software/OS. Har det alltid vært slik , er det ny PC (for deg) ny installert, hva har du gjørt føre dette inntraff. Endret 26. juli 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Høres for meg ut som det er en software som henger. Du kan forsøke å slå av ikke-vital software under 'Startup' i msconfig, boote maskinen og så se om du kan slå av PC'en normalt. Alternativt kan du boote til safe mode (som starter minimalt med drivere/software/kontrollere) for å se om du kan slå av PC'n normalt da. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hadde samme problem tidligere med en driver til et gammelt lydkort. Så snart jeg tok ut kortet og kvittet meg med driveren var maskinen tilbake på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå