V. Haugen Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 – Vi er i samtaler om det, sier Jerry Seinfeld til fansen.Seinfeld kan være på vei til Netflix 1 Lenke til kommentar
jabc Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Seinfeld er jo utvilsomt tidenes mest geniale serie. Gleder meg. Skaperne tjener forøvrig enorme summer på å la serien gå i reprise på tv, så Netflix må nok ut med en haug med penger for å få dette til å skje. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Endelig, da slipper jeg å se det på get Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Seinfeld er jo utvilsomt tidenes mest geniale serie. Gleder meg. Skaperne tjener forøvrig enorme summer på å la serien gå i reprise på tv, så Netflix må nok ut med en haug med penger for å få dette til å skje. Yupp. Men, så bruker de en haug med penger sannsynligvis på hva det nå enn måtte være som sendes (i Netflix). Ja takk til at Seinfeld skviser ut noe annet som ikke sees så hyppig på Netflix (på Netflix lista, for den er jo begrenset på antall filmer og serier). Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg hadde aldri turt å håpe på dette. Jeg krysser fingrene og håper dette skjer. Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Håper dette går igjennom Har alle sesongene på stuePCen og spillPCen samt den obligatoriske DVD samleboksen. Ser en episode hver dag omtrent. Plukker ut en random en og sitter meg ned i go'stolen. Kommer nok til bruke NetFlix fremover ettersom den digitale versjonen på PCen er noe "grumsete" Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Veldig bra! Herlig serie som ikke kan ses for mange ganger. Så håper jeg bare inderlig at The Simpsons blir det neste Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Veldig bra! Herlig serie som ikke kan ses for mange ganger. Så håper jeg bare inderlig at The Simpsons blir det neste Og Futurama 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Futurama er da på Netflix, i hvert fall på den amerikanske. Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Futurama er da på Netflix, i hvert fall på den amerikanske. Stemmer, stemmer. Hula fungerer desverre dårlig for tiden av uvisste grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg