Gå til innhold

SIMENS mc60 - erfaringer??

Anbefalte innlegg

Noen der ute som har noe erfaringer med simens mc60,selvom den ikke er ute på markedet riktig enda? Passer vel bra til ei som ikke er altfor kravstor når det gjelder mobilen...? Har lyst på en mobil med innebygd kamera,og det har jo denne simensen...+at den er rimelig.

:)

Vennlig hilsen Camilla. :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den er billig osv. men kameraet om skjermen er ikke akkurat noe å anbefale, utifra bildene og specsene...

hvis du ønsker en mms-telefon (med godt kamera og skjerm) så gå heller opp en tusenlapp og kjøp deg heller en Sony Ericsson T610 eller siemens st55 de er bedre over det hele...

Lenke til kommentar

Glemte å nevne Nokia 3200. Dette er nok den kamera telefonen som kommer til å slege mest i tiden fremover. Virker jo som om mange skal ha Nokia koste hva det koste vil. Når det er sagt, så er sikkert ikke 3200 noen dårlig telefon, men Nokia trenger ikke å yte det lille ekstra for de har sine kunder uansett.

Lenke til kommentar
Glemte å nevne Nokia 3200. Dette er nok den kamera telefonen som kommer til å slege mest i tiden fremover. Virker jo som om mange skal ha Nokia koste hva det koste vil. Når det er sagt, så er sikkert ikke 3200 noen dårlig telefon, men Nokia trenger ikke å yte det lille ekstra for de har sine kunder uansett.

Skulle til å si den samme,skal du ha en mobil med innebygget kamera som er billig,så venter du på N3200.Skal visst koste 2100-2500,- ifølge dinside,tror jeg det var :wink:

Lenke til kommentar

Enig med deg der morten, min m55 har også 4096 farger og

101 * 81 pikslers oppløsning, det holder til å gå i gjennom

menyer og slikt men det er altfor lite til å se bilder med. *grin*

Ikke veldig ofte jeg anbefaler en nokia for noen men hvis du

skal ha en billig kamera mobil så vil jeg anbefale 3200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...