AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg er 22 år og har blitt sammen med ei på 18 år. Vi har holdt på i en måned nå og har mange felles venner. Tingen er at jeg har en mørk hemmelighet fra min fortid som hun ikke vet om. Faktisk flere hemmeligheter. Jeg er f.eks. tidligere straffedømt for bedrageri hvor jeg satt et halvt år i fengsel. Har heller ikke fortalt henne om mobbingen jeg ble utsatt for i barndommen og hvordan det førte til depressjon og selvmordforsøk. Pga. mobbingen var jeg bestandig alene og måtte klare meg selv. Når jeg betrodde meg til venner i barndommen så opplevde jeg at de fortalte ting videre og at jeg ikke kunne stole på noen. Dette har gjort at jeg aldri har kunnet stole på folk eller dele hemmeligheter med noen, selv ikke min egen familie. Jeg er med andre ord veldig forsiktig med hva jeg forteller, fordi jeg er redd det kan brukes mot meg hvis jeg havner i en krangel/diskusjon.. eller hvis det plutselig blir slutt mellom meg og dama så kan hun gå til våre felles venner og fortelle om mine hemmeligheter som jeg har delt med henne. Hittil har jeg fremstilt meg selv som en helt normalt person uten noen problemer, men når er det riktig å fortelle om dype hemmeligheter? Det er for tidlig for meg å si om denne jenta er en person jeg kommer til å være sammen med i flere år. Det gjennomsnittlige parforhold på vår alder varer vel bare 2-4 år før de slår opp. Jeg er redd hun skal fortelle hemmelighetene mine videre til sin egen familie eller venninner. Siden vi har så mange felles venner så får automatisk mine egne venner vite om hemmelighetene hvis hun sprer det. Vet jeg er paranoid, men vil ikke at fortiden skal innhente meg for det setter meg i en sårbar situasjon hvor folk ser på meg som en svak person. Venner kan bruke ting mot meg for å treffe ømme punkt hvis vi havner i krangler osv. Klarer du å stole fullstendig på dama di? Og hvor lang tid tok det før du kunne stole helt på henne? Anonymous poster hash: 7e3a1...5ca Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Ikke la frykten for den du har vært forme den du er nå... fortell sannheten og bær den med hevet hode. Gjort er gjort!! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 høres ut som du har lært leksa i tidlig alder og er i perfekt sinnstilstand nå. Ikke fortell en dritt, best sånn. Du vet aldri hvor gal kjerringer blir når du dumper dem. Anonymous poster hash: 48641...223 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå