AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Flertallet av gutter slipper altfor lett unna veldig mye, og har mye mindre terskel for å fraskrive seg ting enn det vi kvinner har. Som f eks mange som velger å ta sjanser som det å knulle ubeskyttet - som er et valg dere tar helt selv, skjer det da et uhell så bør man være mann nok til å ta konsekvensen av handlingen - men i stedet flykter de, krever abort eller fjerner seg fra ansvaret.Ego-kjønn rett og slett. Hvorfor ser dere gutter så lett på alt? Anonymous poster hash: 268b9...8ed 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hvorfor overkomplikerer jenter alt?Dere har dessuten like mye ansvar for prevansjon som vi har. Det er tross alt dere som må bære barnet. Ikke at det fratar oss ifra ansvar, men når dere opplever den "uheldige konsekvensen" bokstavelig talt på kroppen skulle man tro at dere også var litt mer ansvarlige. 8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Man må være to for å knulle ubeskyttet, så det er ikke et valg vi tar helt av oss selv, nei. Dessuten slipper vi som regel ikke unna noe som helst som vi har skyld i eller ei. 4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Flertallet av gutter slipper altfor lett unna veldig mye, og har mye mindre terskel for å fraskrive seg ting enn det vi kvinner har. Som f eks mange som velger å ta sjanser som det å knulle ubeskyttet - som er et valg dere tar helt selv, skjer det da et uhell så bør man være mann nok til å ta konsekvensen av handlingen - men i stedet flykter de, krever abort eller fjerner seg fra ansvaret. Ego-kjønn rett og slett. Hvorfor ser dere gutter så lett på alt? Anonymous poster hash: 268b9...8ed Vil nå heller si du er helt retarded visst du ikke legger merke til kondomen. For det første, visst du ikke ser at han har på seg kondom, WTF ??? For det andre , gjør det det en vane og pakke ut kondomen og putte den i munnen , mens du suger den på mannen. ^^ Yay. Ellers, hele tråden er bare tull. Man må være to for å knulle ubeskyttet, så det er ikke et valg vi tar helt av oss selv, nei. Dessuten slipper vi som regel ikke unna noe som helst som vi har skyld i eller ei. Hmm zarac, i am starting to feel worried,... sikker på at du ikke trenger kvinne tips `? Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Menn vil forsøke å pule uten kondom fordi det føles bedre og i troen om at dama uansett tar piller, plaster osv. og at hun ikke har noen overførbare sykdommer. Hadde hun ikke tatt piller eller hadde hun hatt en sykdom er antagelsen naturligvis at HUN hadde insistert på kondom.Det må to til for å pule. De voldtar deg da ikke. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Menn vil forsøke å pule uten kondom fordi det føles bedre og i troen om at dama uansett tar piller, plaster osv. og at hun ikke har noen overførbare sykdommer. Hadde hun ikke tatt piller eller hadde hun hatt en sykdom er antagelsen naturligvis at HUN hadde insistert på kondom. Det må to til for å pule. De voldtar deg da ikke. Ja , men da må de fortelle om de har tatt piller-er da. Endret 26. juli 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Skjønner ikke helt hvor du vil, Realzi, men det jeg sier er at det er samtykkende sex, og da er man selv like mye ansvarlig. TS forsøker å dytte ansvar over på den andre personen. Når hun dessuten har sex med mange og mange av dem ikke bruker kondom må det være lov å lure på hva pokker hun driver, og om det ikke er hun som er problemet, risikerer graviditet, og som også sprer sykdom. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Menn har kun 3 muligheter for prevansjon, mens dere jenter har flere muligheter. Nr 1: Vi kan bruke kondom, som nedsetter følsomheten til mr penis så sex er derfor ikke like godt som uten. Nr 2: Sterilisering, noe som igjen vil føre til at vi aldri vil kunne få barn. Nr 3: Totalt avhold. Er enklere for dere jenter å bruke prevansjon uten at det går utover det jeg har nevnt over. P-piller, f,eks er jo så godt som 100% sikkert for å unngå graviditet. 1 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Nyere steriliseringsmetoder er ofte reversible. Men uansett har jeg lite lyst til å klippe av ting inni ballene mine. Da bruker jeg heller kondom, eller i et forhold, ser helst at dama bruker piller eller plaster eller noe annet med god funksjon som er mye forsket på og risikofritt. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Nyere steriliseringsmetoder er ofte reversible. Men uansett har jeg lite lyst til å klippe av ting inni ballene mine. Da bruker jeg heller kondom, eller i et forhold, ser helst at dama bruker piller eller plaster eller noe annet med god funksjon som er mye forsket på og risikofritt. Er ofte ja, men er ikke uten risiko for at du forblir steril resten av livet. Jeg var å steriliserte meg for 7 år siden å ble fortalt at man kan reversere det, men det bør gjøres senest innen 5-7 år etter operasjonen for å ha størst sjangse for å lykkes. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Nå var det ikke kun prevensjon som var poenget her. Gutter ser lett på veldig mye annet enn det som har direkte med sex å gjøre (selv om de stort sett tenker med pikken). De tar generelt sett større sjanser, driter i risiko, og handler uoverveid - det er helt oppriktig et mønster jeg ser går igjen på 9 av 10 menn. Anonymous poster hash: 268b9...8ed 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Nå var det ikke kun prevensjon som var poenget her. Gutter ser lett på veldig mye annet enn det som har direkte med sex å gjøre (selv om de stort sett tenker med pikken). De tar generelt sett større sjanser, driter i risiko, og handler uoverveid - det er helt oppriktig et mønster jeg ser går igjen på 9 av 10 menn. Anonymous poster hash: 268b9...8ed Kan du komme med noen eksempler på dette? 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hva er problemet egentlig? Folk som søker fart, spenning og moro er da ikke noe nytt? Menn har alltid søkt risiko, det er der moroa ligger. Leve livet kalles det. 2 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Nå var det ikke kun prevensjon som var poenget her. Gutter ser lett på veldig mye annet enn det som har direkte med sex å gjøre (selv om de stort sett tenker med pikken). De tar generelt sett større sjanser, driter i risiko, og handler uoverveid - det er helt oppriktig et mønster jeg ser går igjen på 9 av 10 menn. Anonymous poster hash: 268b9...8ed Dette sier vel mer om de du har deg med enn menn generelt. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Flertallet av gutter slipper altfor lett unna veldig mye, og har mye mindre terskel for å fraskrive seg ting enn det vi kvinner har. Som f eks mange som velger å ta sjanser som det å knulle ubeskyttet - som er et valg dere tar helt selv, skjer det da et uhell så bør man være mann nok til å ta konsekvensen av handlingen - men i stedet flykter de, krever abort eller fjerner seg fra ansvaret. Ego-kjønn rett og slett. Hvorfor ser dere gutter så lett på alt? Anonymous poster hash: 268b9...8ed Vil nå heller si du er helt retarded visst du ikke legger merke til kondomen. For det første, visst du ikke ser at han har på seg kondom, WTF ??? For det andre , gjør det det en vane og pakke ut kondomen og putte den i munnen , mens du suger den på mannen. ^^ Yay. Ellers, hele tråden er bare tull. Man må være to for å knulle ubeskyttet, så det er ikke et valg vi tar helt av oss selv, nei. Dessuten slipper vi som regel ikke unna noe som helst som vi har skyld i eller ei. Hmm zarac, i am starting to feel worried,... sikker på at du ikke trenger kvinne tips `? Henger dette sammen med den andre tråden vi diskuterer i? Ellers tar jeg gjerne imot tips om hvordan jeg kan slippe unna ting. Nå var det ikke kun prevensjon som var poenget her. Gutter ser lett på veldig mye annet enn det som har direkte med sex å gjøre (selv om de stort sett tenker med pikken). De tar generelt sett større sjanser, driter i risiko, og handler uoverveid - det er helt oppriktig et mønster jeg ser går igjen på 9 av 10 menn. Anonymous poster hash: 268b9...8ed Det er ikke bare menn som er irrasjonelle. Erfaringsmessig tror for eksempel kvinner (og bare kvinner) ofte at man tjener penger på å handle med rabatt. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Nå var det ikke kun prevensjon som var poenget her. Gutter ser lett på veldig mye annet enn det som har direkte med sex å gjøre (selv om de stort sett tenker med pikken). De tar generelt sett større sjanser, driter i risiko, og handler uoverveid - det er helt oppriktig et mønster jeg ser går igjen på 9 av 10 menn. Anonymous poster hash: 268b9...8ed Når du selv puler ganske så mange - hvertfall mange nok til at du kan gjøre konklusjoner om menn flest sin foretrukne prevansjon og oppførsel, så tror jeg ikke du har så mye du skulle ha sagt Dette sier vel mer om de du har deg med enn menn generelt. Og om henne! lol 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Det er ikke bare menn som er irrasjonelle. Erfaringsmessig tror for eksempel kvinner (og bare kvinner) ofte at man tjener penger på å handle med rabatt. Yeah, maybe, i am kinda wasted... ligger i sengen og ser i taket mens det srurer rundt. love you man Endret 4. august 2014 av Tvillingsjel Slettet quote-pyramide Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Nå var det ikke kun prevensjon som var poenget her. Gutter ser lett på veldig mye annet enn det som har direkte med sex å gjøre (selv om de stort sett tenker med pikken). De tar generelt sett større sjanser, driter i risiko, og handler uoverveid - det er helt oppriktig et mønster jeg ser går igjen på 9 av 10 menn. Anonymous poster hash: 268b9...8ed Større sjanser? Har du sett rundt deg I trafikken? 1 Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Du kan ikke legge skylda på ALLE menn for det et fåtall av oss gjør.Kvinner gjør akkurat like mye egoistiske ting som menn gjør. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Du kan ikke legge skylda på ALLE menn for det et fåtall av oss gjør. Kvinner gjør akkurat like mye egoistiske ting som menn gjør. Jeg tror nok det er grunn til å anta at menn er dårligere på bruk av kondom, men det er på ingen måte vårt ansvar alene. Særlig når TS legger til grunn at hun selv og kvinner ellers også puler rundt i stor stil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå