AfterGlow Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Laget video som forklarer teknologien enkelt.Her forklarer Microsoft hvordan kvantemaskiner fungerer Lenke til kommentar
G Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 "...understand and control the very building blocks of the universe". Videoen endte med følgende påstand ovenfor. Jeg ville bare si at ordet kontrollere kanskje kan misforståes. Ok, så strever de etter å kontrollere nuller (av) og flere ettall (på). Men det er og blir vel med det, eller? Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Mener jeg så en lignende video for et par mnd tilbake, der de forklarte hvordan kvantemaskiner fungerer. Virket rimelig identisk. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Mener jeg så en lignende video for et par mnd tilbake, der de forklarte hvordan kvantemaskiner fungerer. Virket rimelig identisk. Denne som også ble nevnt i artikkelen? Lenke til kommentar
PeteDamero Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Skjønne enda ikke hvordan disse maskinene gjør kalkulasjoner på sannsynlighet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå