Gå til innhold

DHL og en pakkelevering som angivelig er på feil plass


Anbefalte innlegg

Besilte noe klær fra Zara, ettersom at det var salg, og samme dagen som jeg bestilte hadde DHL tatt i mot bestillingen og sendt greiene nedover til Oslo hvor jeg antok det skulle ta veien til Bodø. 2 Dager senere sjekker jeg sporingen, og det står nå at det ligger i Trondheim. Tenkte at det bare var et mellomstopp, men senere på dagen sjekket jeg igjen og dette er det som møter meg:

Juli 25, 2014 =top>

15:49

=top> Trondheim - Norway =top> Forsøkt levert. Ingen tilstede

Jeg bor jo ikke i Trondheim, og det er heller ikke bestillt dit. Hva skal jeg egentlig gjøre nå? Skal jeg kontakte Zara eller DHL?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Midt i ferietiden, kanskje lite personale hos DHL slik at leveringen kan ta litt lengre tid. Sjekk i morgen, og hvis det ikke har skjedd noen endringer foreslår jeg å ringe DHL. Zara kan ikke for at de er trege med leveringen, for de har jo gjort jobben sin allerede.

Er ikke snakk om at det er treg levering, er det at jeg er redd for at pakken er lever til feil plass.

Lenke til kommentar

 

Midt i ferietiden, kanskje lite personale hos DHL slik at leveringen kan ta litt lengre tid. Sjekk i morgen, og hvis det ikke har skjedd noen endringer foreslår jeg å ringe DHL. Zara kan ikke for at de er trege med leveringen, for de har jo gjort jobben sin allerede.

Er ikke snakk om at det er treg levering, er det at jeg er redd for at pakken er lever til feil plass.

 

 

Foreslår å ringe DHL da :)

Lenke til kommentar

Er i en lignende situasjon selv, står at pakken er på vei til Trondheim mens den egentlig skal til Bodø. Dette er da en klokke som ble bestilt med DHL Express fra creationwatches.com. Noe merkelig er det vel også at pakken fortsatt er mellom Oslo og Trondheim(?) etter en og en halv dag?

 

Edit: Jeg har heller ikke fått noen ny sporing fra Posten.2cra81w.jpg

Endret av Navis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...