Vollinho Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hei! Jeg har en Sharp LCD TV som har begynt å tulle med lyden i det siste. Tror det starta for ca 3 dager sia da jeg satt og spilte og lyden bare forsvant. Jeg skrudde tvn av og på og lyden var tilbake, men etter en 10-15 min igjen så skrur lyden seg av. Dette skjer også når jeg ser på tv så det har ingenting med play station å gjøre. Har prøvd å fikse litt på innstillinger for å sjekke om det utgjør noen forskjell men uten suksess. Ser virkelig ikke hva som er problemet, men iløpet av ca 20min så forsvinner lyden kanskje 3 ganger. Fryktelig irriterende å skru tvn av og på så mange ganger. Setter stor pris på alle forslag dere måtte komme med, og håper på raske svar! Vil helst slippe å levere inn tvn på Lefdal. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Prøvd å bytte HDMI inngang? Hadde litt av samme på min Sharp. Det som skjedde hos meg var at den trodde jeg hadde et surroundanlegg tilkoblet og derfor skrudde av lyden, bytta da til HDMI 2 og problemet forsvant. Ikke samme problem som deg, men verdt å sjekke. Sjekk også om det er oppdatering til TV'en på nettet og oppdater den. Lenke til kommentar
Vollinho Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Prøvd å bytte HDMI inngang? Hadde litt av samme på min Sharp. Det som skjedde hos meg var at den trodde jeg hadde et surroundanlegg tilkoblet og derfor skrudde av lyden, bytta da til HDMI 2 og problemet forsvant. Ikke samme problem som deg, men verdt å sjekke. Sjekk også om det er oppdatering til TV'en på nettet og oppdater den. Har 2 forskjellige hdmi er siden jeg bruker hdmi til ps3 og en annen til dekoderen for å se tv, men det skjer uansett hvilken hdmi jeg bruker. Får evt prøve å oppdatere, men må nok bruke en harddisk for dette ettersom tvn ikke vil oppdatere pga at den ikke finner noen kanaler inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå