Hoppesagåsa Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvordan kan jeg på en rask og effektiv måte kvitte meg med Nvidia-driverene mine før jeg installerer de av nyere dato? Har får tiden versjon 23.11. Kjører forøvrig Win XP. Har sett at det finnes et program ved navnet Detonator Destroyer, men denne støtter ikke XP. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Ligger ikke detonator driveren på installer/avinstaller valget i kontrollpanlet? Velg avinstaller derfra, start pånytt? Lenke til kommentar
magma_81 Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hent programmet Detonator destroyer... Det fjerner gamle rester. Magnus Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Du finner Detonator destroyer her: http://www.guru3d.com/files/ Ligger øverst på siden med Nvidia drivere. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 "Last ned detonator destroyer" Sa ikke hoppesagåsa akkurat at det ikke funka pga manglende WinXP-støtte..? Jeg ble kvitt mine parasittiske og korrupte drivere ved å endre skjermkort til standard VGA, reboote, slette skjermkortet i device manager og kjøre inn riktige drivere når PnP fant det ved neste boot. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 nVmax har ein avinstalleringsfunksjon... Driver -> uninstall (trur det va det..) nVmax er uansett ein fin download :wink: Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Har ikke instalshieldet til Det. en uninstaller ? Jeg bare reeboota med standard vga og trykte setup på 27.42. Ikke hatt problemer med det.... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Detonator driverne kan avinstalleres via kontrollpanel og Legg til/Fjerne programmer. MEN! Den fjerner ikke de gamle driverfilene og det blir liggende igjen endel "junk" i registeret. Så enten fjerner man det selv (funker heller dårlig i XP), eller så bruker man f.eks Detonator Destroyer. Den har jeg brukt selv uten iøyenfallende problemer i XP. Jeg har også oppgradert driver i XP uten at det har krølla seg. Eneste problemet jeg har opplevd er at oppgraderer man fra en driver med norsk kontrollpanel til en uten (mao kun engelsk) så blir den gamle norske fila fortsatt brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå