bambam Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Det finner du i bios. De aller fleste XP2500+ klarer 3200+ ganske glatt. Det skal nok gå bra. Endret 27. oktober 2003 av bambam Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 kabinett: Antec PlusView1000AMG Vurdert Antec Sonata? PSU : Enermax 350W Power Supply ATX Enermax er skikkelig dårlig! De bråker noe innmari, og har svært høy feilrate. Titt heller på Fortron/Source. minne : Corsair 1024MB TWINX DDR DIMM PC3200LL - 2x512 Matched kits er juks. Det er bare to minnebrikker som er kasta sammen. Kjøp heller de 2 billigste brikkene fra en kvalitetsprodusent. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du bør ikke kjøpe Thermaltake VOLCANO 11. Jeg har en slik kjøler, og det har gått opp for meg at den egentlig er ganske dårlig. Kan du argumentere denne kommentaren??!! :gretten: Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du bør ikke kjøpe Thermaltake VOLCANO 11. Jeg har en slik kjøler, og det har gått opp for meg at den egentlig er ganske dårlig. Kan du argumentere denne kommentaren??!! :gretten: Kan ikke du argumentere mot den da? Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Mitt NF7-S kort hadde ikke noen 3200 innstilling. jeg kunne sette fsb på ca 200 og multiplier på 11 da kom det opp en innstilling, xp 3100. Nå er den busta da. Vil du ha bra kjølig som ikke bråker så mye, kjøp en kjøleribbe og en søt liten vifte. Funka bra her. (SLK900 m/papst) 44grader max load 2300MHz. Selvom jeg tukla med vcore og nå er den død... Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du tukla med CPU'en på hardware planet altså? Og den døden av for høy volt? Hvor mye kjørte du den på? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 PSU : Enermax 350W Power Supply ATX Enermax er skikkelig dårlig! De bråker noe innmari, og har svært høy feilrate. Titt heller på Fortron/Source. bullshit, enermax er en stabil og god PSU, har ingen ting ig utsette på den. Er heller ikkje ikkje plaga med støy heller. Hva er det som er så dårlig med den da? bullshit, enermax er en stabil og god PSU, har ingen ting ig utsette på den. Er heller ikkje ikkje plaga med støy heller. Hva er det som er så dårlig med den da? Underbygg påstanden din bedre. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 kabinett: Antec PlusView1000AMG Vurdert Antec Sonata? PSU : Enermax 350W Power Supply ATX Enermax er skikkelig dårlig! De bråker noe innmari, og har svært høy feilrate. Titt heller på Fortron/Source. minne : Corsair 1024MB TWINX DDR DIMM PC3200LL - 2x512 Matched kits er juks. Det er bare to minnebrikker som er kasta sammen. Kjøp heller de 2 billigste brikkene fra en kvalitetsprodusent. så hvor kan jeg finne et bildet av antec sontanananan da ? og gimmie a link til den PSUen og det minne du ville ha valgdt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 amd setter vel ned prisen på de største/dyreste xp modellene.På nf7 kortet har du et valg der det står xp 3200 sett den på det og alt skjer automatisk, det er bare og save innstillingene og du kjører 3200 Vil den da gjøre det gradvis? Eller rett opp å kjør? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Dobbelpost er slemt! Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 bullshit, enermax er en stabil og god PSU, har ingen ting ig utsette på den.Er heller ikkje ikkje plaga med støy heller. Hva er det som er så dårlig med den da? Underbygg påstanden din bedre. Jeg har hatt 2 Enermaxer. Det vil si, jeg har hatt 5. 1 eksploderte, 1 sluttet å virke, og 1 kortsluttet mens jeg satt ved maskinen. "Vi har fjernet Enermax fra vårt vareutvalg grunnet høy feilrate." - Microplex Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 heh, enermax er jo en av de mest anerkjente strømforsyningsprodusentene... eneste komponenten i PC'en min som jeg ikke har byttet på 2år er Enermax 350w strømforsyning Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 så hvor kan jeg finne et bildet av antec sontanananan da ? og gimmie a link til den PSUen og det minne du ville ha valgdt http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...ONATA1&toc=3010 Antec Miditower, "SONATA", Støydempet. 595kr Også hadde jeg valgt en av de her: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?grp=5000&toc=5025 Med 12cm vifte. De er stille og kjøler mye. Hvis du skal overklokke bør du kjøpe chips som er ratet til mer enn 3200. Hmm... nå ser det ut til at minneprisene har steget betraktelig allerede... Men disse ser ut til å være gode alternativ: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 heh, enermax er jo en av de mest anerkjente strømforsyningsprodusentene... eneste komponenten i PC'en min som jeg ikke har byttet på 2år er Enermax 350w strømforsyning Med unntak av "silent" serien er de også svært bråkete sammenlignet med andre PSU'er. Med unntak av 3 stykk ble ikke engang Enermax godkjent av AMD som produsent av PSU til AMD systemer før i år, pga. dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå