Gå til innhold

Kraftigeste skjermkortet?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg Lurer på om det er noen som kan hjelpe meg litt
har søkt på både youtube og diverse sider for å finne svar,men blir ikke noe klokere av å lese diverse tester

Er 2 kort jeg er interessert i,det ene er GTX 780 Ti Classified og det andre er GTX 780 Ti Matrix Platinum

Finner ikke ut hva som er best av de 2,de koster nesten det samme,men finner ingen tester der de 2 kjemper mot hverandre

Noen som kan hjelpe? evt finne noe som evt måtte være bedre til den prisklassen?

GTX 780 Ti Classified : http://www.dustinhome.no/product/5010763823/evga-geforce-gtx-780-ti-classified-dual-bios-acx-3gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/

GTX 780 Ti Matrix Platinum : http://www.dustinhome.no/product/5010786350/asus-geforce-gtx-780-ti-matrix-3gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri vært borti vannkjøling før :/

Lyd osv tenker ikke jeg så mye om,som oftest så har jeg headsett på samt at kabinettet er ganske så lydisolert

Om du hadde hatt valget,hva hadde du gått for om du måtte velge de slik de er nå ( uten vannkjøling )

Eller hadde du gått for noe annet?

Lenke til kommentar

Aldri vært borti vannkjøling før :/

Lyd osv tenker ikke jeg så mye om,som oftest så har jeg headsett på samt at kabinettet er ganske så lydisolert

Om du hadde hatt valget,hva hadde du gått for om du måtte velge de slik de er nå ( uten vannkjøling )

Eller hadde du gått for noe annet?

Om jeg personlig hadde hatt valget, så hadde jeg ikke kjøpt et 780 Ti rett og slett fordi man bruker 3000 kr på 20% ekstra ytelse sammenlignet med R9 290, for meg blir det derfor totalt vannvidd. Om jeg måtte hatt et 780 Ti hadde det ikke vært noe annet reellt valg enn Classified ettersom det er hodeløs idioti å kjøpe et toppkort for så å velge en variant som ikke er best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...