Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pleier gutter å sove hos hverandre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det er sannsynlig at han snakker sant da med andre ord?

Anonymous poster hash: 36e7e...f7c

Visst han har bil, leilighet og bor 10 min unna, så kan han snakke tull. men det er umulig og vite.

Kanskje de hadde film kveld/gaming eller de brukte og bo sammen før, og hadde lyst og ta opp gamle tradisjoner.

Alt er mulig, kanskje han ikke vil virke desperat etter sex og late som han er opptatt.

Eller så er han en chill dude som tar ting med ro.

Føler at det blir litt dumt og tro at han er utro bare fordi han sier at han ikke har tid for sex.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Men, er det noe mer som skjer, f.eks fest/drikking?

Regner med at han har bil, om det da ikke er drikking er det litt spesiellt å sove over i stedet for å kjøre hjem...

Ikke bil, men han kommer seg dit med motorsykkel så det blir jo det samme. Vet ikke hvor vidt det er drikking i bildet, men antar det er det som er greia, eller gaming. Men ved sistnevnte kan han jo bare kjøre hjem igjen når gamingen er ferdig da?

Er vel heller skjeldent gutter er sammen på kveldstid og ikke drikker, spesiellt om man ikke trenger å kjøre etterpå.

Tipper de sitter å drikker og gamer, så sover han over etterpå da det er mest praktisk, så drar hjem dagen etter.

Og så har man jo "bros before hoes", altså, ingen grunn til å avlyse sin plan med "bros" til fordel for "hoes" :)

Personlig syntes jeg det virker troverdig, man vet jo aldri med sikkerhet, men ingenting rart med historien der uten å vite mer enn du har sagt...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel okei, han har hvert fall ihjel bleika hår (stuck in the 90's) så han er ikke superettertraktet tror jeg. Føler bare mannfolk er veldig vanskelig å stole på?

Herre min hatt.. Har du så problemer med å stole på fyren, så får du vel finne deg noen andre å torturere?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ikke problemet med å campe hos en kompis uten at det er drekking inne i bildet,
har gjort det utallige ganger,
da hovedsaklig fordi vi har sitti å prata piss til klokka 2-3 på natta.

Det hender jo også at vi gjør avtaler om å game,
selv gidder jeg ikke alltid å dra hjem viss vi har sitti å gamet,
da det gjerne kan holde på til langt på natt.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...