AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er det vanlig at det hender kompiser sover over hos hverandre? Holder litt på med en fyr (22) som jeg planla å pule igjen neste helg, og han var hypp på det men når jeg foreslo fredag så sa han at han hadde planer med en kompis fra fredag til lørdag. så tror dere det er det han skal? Eller skal han bange en kjerring og later som han skal til en kompis? Da hadde han vel ikke sagt han ville treffe meg i utgangspunktet? Eller? (jente 21) Anonymous poster hash: 36e7e...f7c Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det er ganske ofte vi sover hos hverandre ja, ser ingen grunn til å tusle hjem klokka 6 om natta når jeg likesågodt kan sove over. Pleier ikke jenter å sove over hos hverandre? 8 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Dette hender vel at man kræsjer hos hverandre hvis det er praktisk. Hva gjelder ditt tilfelle, kan vi umulig vite hva slags planer han har. Du får bare forholde deg til det han sier, synsing og analysering kommer du ikke langt med. 8 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Fort gjort å sove over om man f.eks skal drikke sammen den kvelden. Ikke noe rart med det, men om det er det han faktisk skal er jo vanskelig å vite. Du får stole litt mer på typen din, så kanskje dere får ett forhold som kan vare 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Mnja, hvis man har drukket litt så Ellers kjører man bare hjem. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har aldri hørt om at gutter i 20års alderen har "sleepovers" nei, men at noen krasjer hos noen andre etter å ha vært på fylla e.l. er vanlig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har aldri hørt om at gutter i 20års alderen har "sleepovers" nei, men at noen krasjer hos noen andre etter å ha vært på fylla e.l. er vanlig. En planlagt krasj er da ikke så uvanlig, eller? Jeg har gjort det noen ganger ihvertfall, ikke sleepover, men at jeg har planlagt å sove hos noen etter en fest... går begge veier det, er andre som har sovet over meg planlagt etter fest også 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 vel, planlagt i den sammenhengen er jo ganske vanlig men det er liksom noe praktisk liggende bak det. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Inviterer til sleepover hos meg på lørdag. Jeg stiller med mat, du/dere stiller med temaer vi kan prate om. Hugs pyjamas! Tannkost er ikke så nøye, vi kan dele på min 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har ikke tall på hvor mange ganger kompiser har krasjet på sofaen min opp gjennom åra. Både etter drekking og nach, og mer generelt sett. 3 Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Inviterer til sleepover hos meg på lørdag. Jeg stiller med mat, du/dere stiller med temaer vi kan prate om. Hugs pyjamas! Tannkost er ikke så nøye, vi kan dele på min Im in! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Aldri "overnattet", bare "krasjet". Det innebærer dårlige soveforhold - gjerne på en sofa, så man må være med til alle har gått hjem eller stukket på soverommet... 2 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Meh, har folk over støtt og stadig. Normalt er det fordi jeg har avtalt å bruke helger og ferier til venner jeg ikke har sett på en stund, eller som bor et stykke unna. Er jo fullt mulig det er en slik kompis som bor et stykke unna det er snakk om. Har heller ikke noe problem med å overnatte eller krasje hos andre. Bor folk i nærheten så er det sjeldnere med overnatting, da er det heller at en krasjer fram til dagen etterpå fordi man har drukket. Endret 25. juli 2014 av Perrern Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 vel, planlagt i den sammenhengen er jo ganske vanlig men det er liksom noe praktisk liggende bak det. Åpenbart at det må ligge noe praktisk bak, ellers er det rart. Det de fleste her egentlig sier er at det er vanlig når det er praktisk, men uvanlig for overnattingen sin skyld. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Gutter har sjeldent sleep overs, men etter byturer eller sene kvelder så kan det fort hende at det bare blir "greit om jeg sover på sofaen her el?" "seff" De fleste jeg har hatt etter at jeg vi begynte på videregående o.l har vært gaming og fyll og bare blitt sånn 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Altså det er bare 3 mil mellom dem. Er liksom ikke vant med at gutter avtaler å campe hos hverandre, det er mer en jenteting, selv om det kan ha praktiske årsaker da. Men ja da er det ikke noe rart ved det sånn egentlig? at de avtaler det en uke på forhånd? Anonymous poster hash: 36e7e...f7c Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Ingenting rart med det nei, 3 mil er over gangavstand, så overnatting er ett godt alternativ Å avtale på forhånd er også vanlig, for å sikre seg at det er mulighet for overnatting. Men, er det noe mer som skjer, f.eks fest/drikking? Regner med at han har bil, om det da ikke er drikking er det litt spesiellt å sove over i stedet for å kjøre hjem... Endret 25. juli 2014 av aklla Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hadde jeg skullet dratt på besøk til noen 3 mil unna en kveld, hadde jeg måttet ha mulighet til å overnatte, og da kunne vi ha gjort noe ekstra ut av det. Mekka litt god mat, sett en film og preika skit halve natta. Fyrt opp en gammel spillkonsoll fra tidlig 90-tall og bare kost oss. Det har hendt meg. Flere ganger. Da jeg studerte, hendte det at kompiser planla å komme på besøk og sov over på hybelen en helg, ikke alltid vi gikk ut for å feste heller. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Men, er det noe mer som skjer, f.eks fest/drikking? Regner med at han har bil, om det da ikke er drikking er det litt spesiellt å sove over i stedet for å kjøre hjem... Ikke bil, men han kommer seg dit med motorsykkel så det blir jo det samme. Vet ikke hvor vidt det er drikking i bildet, men antar det er det som er greia, eller gaming. Men ved sistnevnte kan han jo bare kjøre hjem igjen når gamingen er ferdig da? Anonymous poster hash: 36e7e...f7c Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Han kan sikkert kjøre hjem hvis han må, men hvorfor skal han absolutt gjøre det? Som det sikkert er for jenter, er det for oss gutter/menn hyggelig å være på besøk og ha selskap. Overnattingene våre pleier forresten å se sånn ut. Redigering: Jeg rettet skrivefeil. Endret 26. juli 2014 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå