Cutthroat Bill Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Passerte et ulykkested i dag hvor politiet dirigerte trafikken, og ble stoppet av en av dem. Han likte ikke hvordan skiltet på MC-en min var montert. Bakenden er litt ødelagt, så har måtte improvisere for å få skiltet på igjen, med det resultat at skiltet står vinklet så høyt at det kan være vanskelig å lese av, ifølge han. Det var vist et stort problem der. Han sa så at han skrev meg ned, og måtte fikse problemet så fort som mulig. Dermed ønskte han meg en god dag, og sendte meg videre.Så hva innebærer det egentlig at han har skrevet meg ned? Må jeg vise sykkelen min hos politiet eller trafikkstasjon? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 I så fall burde han sagt det, og ikke bare at han skrev deg ned. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Tolker det som en advarsel, hvis du blir stoppet for skiltet igjen sliter du kanskje Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det betyr at blir du stoppet igjen og de slår opp navnet ditt får de opp at du har blitt notert ned. Du risikerer da bot/avskiltning eller hva enn som er standard prosedyre for feilaktig montert skilt. 2 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Noen formening om hvor lenge de holder på denne informasjonen om meg? Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor ikke utbedre skiltet slik de ber om slik at dette blir en ikke-sak? 3 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Har jeg på noe tidspunkt insinuert at jeg ikke skal fikse det? Skaden oppstod nylig, og jeg har ikke fått tid til å fikse det enda. Det var bare ment som en midlertidig løsning. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Da beklager jeg. Slik jeg tolket det virket det som at dette var noe du ville fortsette å kjøre med og dermed var interessert i å vite hvor lenge du trengte å leve i "faresonen". 1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Neida, jeg vil fikse det så fort jeg kan. Det ser fryktelig stygt ut slik det er nå, så jeg vil uansett gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har du bestilt deler o.l kan det være en idé å ha utskrift av dette i lommeboken frem til du har utbedret det. Blir du da stoppet har du bevis på at du faktisk venter deler, og da er det i utgangspunktet lite politiet kan gjøre, annet enn å gi deg kjøreforbudt frem til feilen er fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå