aklla Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 er det noen som skjønner den da??? vet ikke hvor vanelig det er å kunne ascii kodingen... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 kan ikkje akkurat dei forskjellige asci kodane, men eg forstår poenget.. sitter ikkje med numpad på den bærbare right now, slik så eg kan ikkje teste. men regner med at eg veit kva eg får som svar. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 er det noen som skjønner den da???vet ikke hvor vanelig det er å kunne ascii kodingen... er jo ikke akkurat acsii koden det er snakk om.l.. EDIT: hehe, leste alt nå.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hva er det den heter da, var ikke helt sikker på om det var ascii når jeg postet den, noen som vet hva det heter? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 hva er det den heter da, var ikke helt sikker på om det var ascii når jeg postet den, noen som vet hva det heter? ascii tabellen Lenke til kommentar
ojb Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Stemmer det. Heter acsii og til alle andre 50 acsii kode = 2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå