Arodem Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Bungie har droppet kravet om tilgangskoder.Destiny-betaen er nå åpen for alle Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hadde jeg vist det skulle jeg aldri ha forhåndsbestilt hos gamestop. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Skjønner fremdeles ikke hvorfor de hoppet over PC. De kunne bare skilt serverne ifra hverandre om de var redde for at PC-spillerne skulle eie alle console-kidsa.EDIT: Spoke too soon. Ser ut til at Bungie har kommet på bedre tanker Endret 25. juli 2014 av Sectoid 3 Lenke til kommentar
Froskelår Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvorfor ikke til PC!? *arrggghhhh* 1 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Skjønner fremdeles ikke hvorfor de hoppet over PC. De kunne bare skilt serverne ifra hverandre om de var redde for at PC-spillerne skulle eie alle console-kidsa. EDIT: Spoke too soon. Ser ut til at Bungie har kommet på bedre tanker Hvilke bedre tanker? Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Destiny kommer til PC i mars 2015. Endret 25. juli 2014 av Sectoid 2 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Steam lekkasje. Activision har dessuten gjort alt untatt offisielt å bekrefte det. Antagelig ønsker de å selge så mye som mulig på konsoll. Noen mente det kunne komme en offentliggjøring på Gamescon i August. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Du vet at det har vært endel spill som har vært funnet i Steamdatabasen før som fremdeles ikke har kommet? Det er så langt ifra sikkert at Destiny kommer til PC, jeg tror det ikke før jeg ser bedre bevis ihvertfall. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Jeg får bare "unavailable" når jeg prøver å laste den ned? :| edit: funket når jeg gikk via xboxlive.com og "kjøpte" den for 0.00$ der... Endret 25. juli 2014 av KriFos Lenke til kommentar
PattV Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Destiny kommer til PC i mars 2015. Ryktene sier at spillet ble funnet i steam databasen og at det muligens kan komme til PC mars 2015. Dette er rykter og ikke annet. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Steam lekkasje. Activision har dessuten gjort alt untatt offisielt å bekrefte det. Antagelig ønsker de å selge så mye som mulig på konsoll. Noen mente det kunne komme en offentliggjøring på Gamescon i August. Dette er da gammelt nytt, Bungie/activision har vel vurdert en pc port siden spillet ble annonsert, men ingenting er bekrefta.... Bare se hvordan det endte opp for halo 3, gikk ganske mange rykter fra en annen Steam lekkasje anngående H3 til pc og det har ikke skjedd, så ikke håp for mye enda... http://www.gamespot.com/forums/system-wars-314159282/destiny-is-coming-to-pc-31395268/ De fleste sidene som snakker om den såkalte lekkasjen, sier de fikk denne nyheten fra Neograf, men ingen finner noe anngående dette når de leter i Neograf forumet: http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/299e1l/activision_ceo_erik_hershberg_admits_desire_to/ Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Bare jeg som synes det var grusomt kjedelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå