JoKi_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hei folkens.. Akkurat nå sitter jeg på skolen og har lest igjennom guiden anngående hovedkortet. Jeg skjønner mye av det som står der, men lurer på om det er noen her som kan ta seg litt tid og skrive en kort og grei sak hva ett hovedkort er og består av? Hadde vært veldig hyggelig slik at jeg ihvertfall kunne fått litt mere stoff... Jeg takker på forhpånd.. Håper det er noen sjeler som kan ta seg litt tid.. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 http://computer.howstuffworks.com/motherboard.htm Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Er ikke hovedkort egentlig bare et kretskort? Et kort med kretser satt sammen av komponenter som (Kodensatorer, vipper og porter?) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hovedkortet: Det er der du kobler stort sett alt en PC består av til. Kort og nesten godt Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kan jo nesten kalle det dataens SKJELLETT? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå