Arve28 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Mobilen datt ut av lomma på sykkeltur. Dette flippcoveret åpnet seg og glasset gikk rett i grusen. En lang stripe på 5-6 cm kom. Altså glsset røk. Men ser ut som alt funger. Er det noen steder i Oslo man kan få byttet glass på Galaxy S4? Hva koster dette? Hvordan er det å bytte selv? Hvor får jeg ekte Gorillaglass. Hørt at man kan få kopi glass på ebay. Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har jo http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s4-120669p.html Den har jeg ikke prøvd sjølv, men har kjøpt mye fra den siden før. Hadde vært kos og fått tilbakemelding her på tråden hvis noen har brukt denne tjenesten før. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Noen i Oslo som bytter glass på Galaxy S4? Koster det? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 http://www.mobilfiksern.no/ Også åpnet ny sjappe på Grunerløkka som gjør det samme. Har brukt mobilfixern selv da jeg knuste HTC One displayet, fikk det ordnet på under 1 time, men kostet da 1300 kr om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Mobilfiksern bytter ikke bare glass, men med skjerm og glass. Da tar de 1650kr. Trenger bare bytte glasset og da burde jeg komme unna med 500kr. Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Samme problem her, noen som reparerer S4 i Bergen? Og evt vet hva det koster og bare bytte glasset? Skjermen ser heil og fin ut, fekk bare et lite kakk i glasset på hjørnet, nå har det utviklet seg til flere streker over hele skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå