Dazem Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg ville bare si til dere som skulle hatt GeForce 4 Ti serien men ikke hadde penger nå, dere har fått ny sjanse. Det er lagt ut mange skjermkort på komplett sine sider på demovarer (hvis dere tør å satse på det da). Det er mange igjen. Det er også noen få GF 4 Ti4600 kort igjen!! Så jeg vil bare anbefale dere å ta en titt inne på demovarer. Mange gode priser Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg glemte link.. Her er den : http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=6&t=1650&l=2 Så bare klikk inn på denne siden og se. Hva synes dere. Gode priser eller? selv om det er demobrukt så synes jeg da det er rimlig bra pris for Geforce 4 ti4600 kortet(har bestilt til meg venter på kortet ). Noen meninger om slik salg? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg ville bare si til dere som skulle hatt GeForce 4 Ti serien men ikke hadde penger nå, dere har fått ny sjanse. Det er lagt ut mange skjermkort på komplett sine sider på demovarer (hvis dere tør å satse på det da). Det er mange igjen. Det er også noen få GF 4 Ti4600 kort igjen!! Så jeg vil bare anbefale dere å ta en titt inne på demovarer. Mange gode priser Med tanke på "siggen" din så bør kanskje du slå til? Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Med tanke på "siggen" din så bør kanskje du slå til? Har gjort d. Min beste venn GF2 begynner å bli litt småsliten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå