Dolg_313 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Jeg starter med Maskiningeniør til Høsten i Trondheim.Tingen er at Livet tar plutselig uplanlagte veier, som å bli dumpet, og siden å finne en ny flamme i livet.Da er det mulig jeg ønsker å flytte til Grimstad for å studere.Tingen er at Trondhei mer Høyskole, Grimstad er Universitet... Hva vil dette bety for meg i praksis?Og vil det være mulig for meg å søke flytting ned dit, si etter jul?En annen ting jeg lurer på er at det ser ikke ut til at de har rent maskinfag i Grimstad, men spesialierte som Mekatronikk og "flyteknisk"Dersom jeg skulle velge å søke flytting til Grimstad, Vil det første halvåret være bortkastet da?Og siste spørsmålet, hvordan vil matematikken være i vanskelighetsgrad i Mekatronikk kontra HIST Maskiningeniør?har dere noen formeninger om valget jeg vurderer? Lurt? Dumt?Jeg føler jeg sitter litt fast i hva jeg burde gjøre, da jeg går i samme klasse som exen... Vil bort, men er det lurt å bytte fag/klasse? Endret 25. juli 2014 av Dolg_313 Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Tror nok du må gjøre ferdig første året i Trondheim, deretter må du søke deg inn på Grimstad via SO, og søke om opprykk til andre året. Vil tro første året er ganske like, matematikken og. Prat med skolen i Grimstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå