hoyre Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Hei! Jeg opplever til stadighet å komme tilbake til startskjermen når jeg skal flytte pilen på touchpaden i windows 8.1 på den bærbare pcen. Har som oftest opplevd det når jeg drar pilen fra venstre til høyre. Er det noen innstillinger jeg kan endre for å unngå dette, da jeg kun vil tilbake til startskjerm om jeg trykker på den windows-knappen? Endret 25. juli 2014 av hoyre Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hvilket merke er laptopen? Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Har touchpaden noen form for guesture-funksjonalitet? Dvs. at du tilfeldigvis lager denne gesturen for å gå til startskjermen når du berører touchpad'en? Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Hvilket merke er laptopen? asus ux32ln Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Da har laptopen din "ASUS Smart Gesture" og du må inn i fanen for "Edge Gesture" i instillinger for mus i kontrollpanel og deaktivere den som gjør at startskjermen dukker opp. 1 Lenke til kommentar
hoyre Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Da har laptopen din "ASUS Smart Gesture" og du må inn i fanen for "Edge Gesture" i instillinger for mus i kontrollpanel og deaktivere den som gjør at startskjermen dukker opp. Takk! Der ordnet det seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå