Arodem Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Den beryktede avtalen skal ha blitt gjennomført nå.Nå skal Google ha kjøpt Twitch for 6 milliarder kroner Lenke til kommentar
Forked Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 "signert en avtale om å overta Twitch for 1 milliard dollar, eller over 6 millioner norske kroner." s/millioner/milliarder ? 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 "signert en avtale om å overta Twitch for 1 milliard dollar, eller over 6 millioner norske kroner." s/millioner/milliarder ? Stemmer, milliarder. Fikset dette nå. 1 Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Leagie of Legends Xd pls Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 *en milliard videoer blir flagga med Content ID samtidig* 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet 25. juli 2014 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2014 "Unfortunately this twitch-channel is not available in your country." 21 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Huff, håper de ikke skal inn med G+ da spyr jeg 1 Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Huff, håper de ikke skal inn med G+ da spyr jeg Sergey Brin har selv innrømmet mange feil og mangler ved G+, så det blir nok ikke sånn kjempeintegrert med det første kan jeg tenke meg. http://mashable.com/2014/05/28/sergey-brin-google/ Vil regne med at man uansett vil kunne logge inn med Google-konto om man ønsker det da, men at man kan registrere konto utenom dette om man vil. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Flott.. Da blir det vel et rettighetshelvete på Twitch også da.. 9 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Huff, håper de ikke skal inn med G+ da spyr jeg Sergey Brin har selv innrømmet mange feil og mangler ved G+, så det blir nok ikke sånn kjempeintegrert med det første kan jeg tenke meg. http://mashable.com/2014/05/28/sergey-brin-google/ Vil regne med at man uansett vil kunne logge inn med Google-konto om man ønsker det da, men at man kan registrere konto utenom dette om man vil. Ja jeg håper jeg fortsatt kan bruke min gamle twitch konto som vanlig. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Flott.. Da blir det vel et rettighetshelvete på Twitch også da.. Stor fare for det. 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Flott.. Da blir det vel et rettighetshelvete på Twitch også da.. Dette jeg er redd for også, hva er gode alternativer? AtW 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Er vell ikke lenge før Google og facebook eier alt. Man får vell ikke spillt musikk på streamen heller nå da regner jeg med. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Flott.. Da blir det vel et rettighetshelvete på Twitch også da.. Dette jeg er redd for også, hva er gode alternativer? AtW Sett at http://www.hitbox.tv/ har dukket opp i diskusjoner det siste året, men regner med at userbasen er ganske lav Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Money really talks.. Hadde noen lagt 1 milliard på bordet for en tjeneste du eide, hadde nok du også solgt på flekken. Uansett, hvis google ødelegger tjenesten vil det nok fort dukke opp alternativer som tar over. 1 Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Flott.. Da blir det vel et rettighetshelvete på Twitch også da.. Dette jeg er redd for også, hva er gode alternativer? AtW Azubu.tv, hitbox.tv og MLG.tv er de 3 jeg vet om som har greit innhold, men kun hitbox.tv er åpen for alle å streame på. Problemet er at Twitch.tv er default i spillstreamingmarkedet på samme måte som YouTube er det i videomarkedet. Dette alene bør være nok til at myndighetene stopper dette oppkjøpet da Google allerede bruker YouTube i kampen mot Microsoft. Money really talks.. Hadde noen lagt 1 milliard på bordet for en tjeneste du eide, hadde nok du også solgt på flekken. Uansett, hvis google ødelegger tjenesten vil det nok fort dukke opp alternativer som tar over. Andre selskaper har også vist interesse, bl.a. Microsoft, men Twitch ønsket ikke å selge til de da de ønsket at Twitch skulle fortsette å være åpen for alle. Noe som er smått komisk om en ser på hva Google gjør med Windows Phone og Windows Store. Og om en ser på nettopp YouTube så spiller det ingen rolle hvor mye Google fucker opp ett produkt når det allerede har ett "monopol" Endret 25. juli 2014 av Zicozz 2 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Twitch ønsket ikke å selge til Microsoft siden de vil bygges inn i spillkonsoller og dersom de var eid av MS ville det blitt konflik ang integreringen i PS3 m.m. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Flott.. Da blir det vel et rettighetshelvete på Twitch også da.. Dette jeg er redd for også, hva er gode alternativer? AtW Hvorfor blir det det? Videoer fra spill tilhører den som spilte den inn, ingen andre har noen rettigheter. Eneste som kan være en sak er beta under NDA osv men det er mellom han som lekker og spillutvikler Ja er det en sponset turnering tilhører den de som holder den men detter er ikke ulikt om du streamer selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå