PrincepBaker Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Andre som er interessert i å møte oss med forkurset på mandag? Lenke til kommentar
Gjest medlem-207017 Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Har hatt friår nå, så tror det er bra for min egen del at jeg er på forkurset. Hadde S-matte og det gikk jo veldig greit, men gikk veldig fort ut og jeg tenkte å dra på forkurset. I alle fall første dagen for å se ting an. hvis du vil kan vi treffes? Greit å bli kjent med noen. Kanskje noen andre her er med også? Kjenner du noen fra før som skal gå på nhh? Det må vi kunne klare å få til! Jeg er i Bergen fra nå og (minst) de neste tre årene, så det skal nok gå. Kjenner ingen andre som skal starte på NHH nei. Er selv fra Hedmark, og har fått høre at det vanligvis ikke er så mange innlandsstudenter på NHH. Har fått høre at to stk jeg kjenner fra før av skal starte på UiB om ikke annet, så da ble jeg ikke heeelt alene fra der jeg kom fra - selv om jeg først og fremt ser frem til mange nye bekjentskaper blant NHH-studentene! Jeg er fra Hedmark Hamar. Og skal starte Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 5. august 2014 Forfatter Del Skrevet 5. august 2014 Har hatt friår nå, så tror det er bra for min egen del at jeg er på forkurset. Hadde S-matte og det gikk jo veldig greit, men gikk veldig fort ut og jeg tenkte å dra på forkurset. I alle fall første dagen for å se ting an. hvis du vil kan vi treffes? Greit å bli kjent med noen. Kanskje noen andre her er med også? Kjenner du noen fra før som skal gå på nhh? Det må vi kunne klare å få til! Jeg er i Bergen fra nå og (minst) de neste tre årene, så det skal nok gå. Kjenner ingen andre som skal starte på NHH nei. Er selv fra Hedmark, og har fått høre at det vanligvis ikke er så mange innlandsstudenter på NHH. Har fått høre at to stk jeg kjenner fra før av skal starte på UiB om ikke annet, så da ble jeg ikke heeelt alene fra der jeg kom fra - selv om jeg først og fremt ser frem til mange nye bekjentskaper blant NHH-studentene! Jeg er fra Hedmark Hamar. Og skal starte Da kan jo du og TB-GORGONPLEX danne egen klubb. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Jeg er fra Hedmark Hamar. Og skal starte Ikke dårlig, er fra Elverum selv Endret 6. august 2014 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
Raude Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Begynner rett på masteren jeg ) Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Kom alle seg helskinnet igjennom dåpen og resten av natten? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Da kan jo du og TB-GORGONPLEX danne egen klubb. Ja. Så vidt jeg vet, finnes ikke NHHS Hedmarking ennå. Lenke til kommentar
VladimirPutin Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Kom alle seg helskinnet igjennom dåpen og resten av natten? Ca 36 timer drikking på tre dager tærer på kroppen ass! I dag tar jeg en veldig etterlengtet hviledag Lenke til kommentar
Morten S Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Kan melde om en ekstremt bra fadderuke på NHH, ser fram til en hviledag på sofaen før skolen "braker" løs i morgen! Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Sveiseaften i går var uten tvil ukens høydepunkt for min del! Hvilken gruppe var dere med på? Lenke til kommentar
Navis Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er det mange nordlendinger på NHH? Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Er det mange nordlendinger på NHH? haha nei, ca ingen så vidt jeg har sett. Lenke til kommentar
VladimirPutin Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er det mange nordlendinger på NHH? Jeg har ihvertfall møtt 5 stykker. Ellers var toga-festen vel høydepunktet for min del. Meget god stemning! Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Er det mange nordlendinger på NHH? Jeg har ihvertfall møtt 5 stykker. Ellers var toga-festen vel høydepunktet for min del. Meget god stemning! hva heter du? Lenke til kommentar
VladimirPutin Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Er det mange nordlendinger på NHH? Jeg har ihvertfall møtt 5 stykker. Ellers var toga-festen vel høydepunktet for min del. Meget god stemning! hva heter du? Alexander! Haha, tror du vi har møttes? Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Er det mange nordlendinger på NHH? Jeg har ihvertfall møtt 5 stykker. Ellers var toga-festen vel høydepunktet for min del. Meget god stemning! hva heter du? Alexander! Haha, tror du vi har møttes? tror ikke det Lenke til kommentar
Morten S Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Halla folkens, sitter her og vurderer om jeg skal prøve å kjøre bachelor-grad på to år. Fristen for å melde seg opp til eksamen er 1. september. Kjenner dere eller vet dere om noen som har gjort dette, eventuelt gjort det selv? Må nok innom karriereveiledningen og snakke om det lar seg gjøre (om folk i det hele tatt gjør det), men fint om noen har erfaring med dette. Lenke til kommentar
VladimirPutin Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Halla folkens, sitter her og vurderer om jeg skal prøve å kjøre bachelor-grad på to år. Fristen for å melde seg opp til eksamen er 1. september. Kjenner dere eller vet dere om noen som har gjort dette, eventuelt gjort det selv? Må nok innom karriereveiledningen og snakke om det lar seg gjøre (om folk i det hele tatt gjør det), men fint om noen har erfaring med dette. Har du hatt økonomi før du kom til NHH? Uansett, maskin å ta bacheloren på to år. Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Høres veldig tøft ut, men er nok ikke umulig Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg vet ikke om noen som har gjort det, men jeg har selv tatt flere studiepoeng enn normert. Bachelor på to år tilsvarer 45 studiepoeng per semester. Det bør være mulig med greie resultater, men du må muligens begrense deg til å feste i helgene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå