Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 kutt henne ut fullstendig. slett alle meldinger, blokker over alt osv. glem henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Vel jeg reagerte ganske spontant når hun avviste meg og sa jeg ikke ville være venner. Jeg hadde jo egentlig tenkt på det i noen dager og følte ikke det var noen forhastet avgjørelse der og da. Jeg sa allikevel at jeg skulle tenke et par dager for å være sikker. Saken er at jeg ikke følte noenting etterpå, jeg var fortsatt i godt humør osv og synes det egentlig var deilig å slippe all usikkerheten og endelig fått avrundet det hele. Derfor tenkte jeg at jeg kanskje ikke hadde noen følelser allikevel og dagen etter så sa jeg at vi kunne møtes og jeg fortalte henne dette. Og vi ble enige om å være venner. Jeg merket det nå at hun kanskje er litt mer ødelagt en det jeg først trodde. Personligheten hennes har forandret seg endel siden forrige gang jeg snakket med henne. Plutselig vil hun flytte på landet, ta ting med ro, mer alene tid osv.. Og jeg merker også at eksen tar for stor plass i livet hennes, jeg vet hun er ferdig med han, men han maser på henne og en tlf fra han er nok til at jeg merker hun blir stressa/satt ut. Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil gjøre. Jeg har kanskje ikke noe romantiske følelser for henne, men jeg føler jo en viss tilknytning. Det var kanskje håpet om at det kunne bli noe som fikk meg til å løpe litt spinnvill for vi har det veldig bra ihverandres selskap og jeg må jo innrømme at jeg er tiltrukket av henne. Jeg føler ikke noe sjalusi ovenfor henne heller, men allikevel er ting litt "rart". Vi har fått en god connection og jeg vil på en måte ikke miste denne, men kanskje greit å ta litt mindre kontakt en stund slik at ting glir litt tilbake slik det var før alt det tullet her skjedde? Anonymous poster hash: dfefd...0b5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Kontaktet 5 tidligere flørter/gode venninner nå fordi jeg føler jeg trenger å få litt avstand fra hele greia og kanskje ha noen å støtte meg litt på, også er det ingen som svarer... Herregud det må være noe galt med meg Anonymous poster hash: dfefd...0b5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Kontaktet 5 tidligere flørter/gode venninner nå fordi jeg føler jeg trenger å få litt avstand fra hele greia og kanskje ha noen å støtte meg litt på, også er det ingen som svarer... Herregud det må være noe galt med meg Anonymous poster hash: dfefd...0b5 Haha. Been there, done that. Anonymous poster hash: eeb0c...fbd Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Kontaktet 5 tidligere flørter/gode venninner nå fordi jeg føler jeg trenger å få litt avstand fra hele greia og kanskje ha noen å støtte meg litt på, også er det ingen som svarer... Herregud det må være noe galt med meg Anonymous poster hash: dfefd...0b5 Haha. Been there, done that. Anonymous poster hash: eeb0c...fbd haha! classic! det som er problemet når man handler i deilige damer, dem sitter faen ikke singel lenge. Ei lita langhelg med gutta boys på hytta er nok til at halve fuckfriend crowden er "in a relationship" plutselig når du kommer hjem uten å ha runket på 3 døgn og er dritkåt. Anonymous poster hash: 362fc...93f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2014 Haha, tikket inn et par meldinger iløpet av dagen da og jeg endte opp på en kaffedate og det var veldig koselig. Når det gjelder hun tråden handler om så ble vi enige om å være venner, allikevel virker det som hun begynner å spille spill med meg. Bruker plutselig halve dagen på å svare på en melding. "negger" på en måte som er svært ulikt henne. Jeg har egentlig bare ignorert det og det påvirker meg ikke noe særlig, bare synes det er så merkelig oppførsel. Dette kom jo da selvfølgelig etter at jeg konfronterte hun med at vi kun skulle være venner. Jaja kanskje la ting roe seg en liten periode? Anonymous poster hash: dfefd...0b5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Haha, tikket inn et par meldinger iløpet av dagen da og jeg endte opp på en kaffedate og det var veldig koselig. Når det gjelder hun tråden handler om så ble vi enige om å være venner, allikevel virker det som hun begynner å spille spill med meg. Bruker plutselig halve dagen på å svare på en melding. "negger" på en måte som er svært ulikt henne. Jeg har egentlig bare ignorert det og det påvirker meg ikke noe særlig, bare synes det er så merkelig oppførsel. Dette kom jo da selvfølgelig etter at jeg konfronterte hun med at vi kun skulle være venner. Jaja kanskje la ting roe seg en liten periode? Anonymous poster hash: dfefd...0b5 Herregud. Dropp henne. slett henne fra alt å ignorer henne fullstendig. slutt å være en beta faggot, hun er ikke interessert i deg og '' vennegreia'' er bullshit. jenter er shitty venner og det fungerer ikke å være venn med ei jente. Du kan jo dog fortsette å være venn men da i visshet om at du er en uinteressant og uattraktiv person mens hun puler en annen person.. glem henne Jesus Christ. Anonymous poster hash: 5b67c...cb7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Var en annen jente jeg dro på kafe med da.. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor hun skal legge ann på meg hvis hun ikke er tiltrukket av meg. Greit nok at jeg virker beta her, men det er jo akkurat det jeg bruker dette forumet til.. å puste ut og snakke ut om det jeg tenker. Når man sitter midt oppe i det så er det ikke så lett å tenke rasjonelt. Og ja jeg har droppet henne nå og vi har ikke snakket med hverandre på noen dager. Alikevel valgte jeg å ikke brenne noen broer, men hele denne greia her sliter meg ut enten jeg vil det eller ei. Anonymous poster hash: dfefd...0b5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå