Gå til innhold

Lock and Stock Boys, goin huntin

Anbefalte innlegg

Litt sent ute, men Max payne 2 er nå trygt forvart i sekken min. Det morsomme er at når jeg formaterte ogdelte opp disken mitt for ett år og to-tre måneder siden greide jeg å velge DET ANDRE filsystemet enn FAT32. Jeg er ikke nerd nok til å kunne dette. uansett: Jeg har nå føkka hele greia. Skolearbeid, Spill (CS!), savegame (gothic.. buhu), filer av ymse slag, drit, rask, filmer, og alt en data måtte kunne inneholde... er borte om noe timer. Jeg må trekke ut hele satans driten og slenge den inn i boxen til en jeg jkenner,. Deretter formatere, og så putte edn inn i min maskin, dele opp, innstallere ALT, og deretter ordne en tvangsnetting for alle jeg jenner såp jeg kan fylle maskinen md meningsfylt møl.

Ville bare fortelle dere dette sånn at dere kan le godt av dusten som dreit seg ut. Ha en god dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...