Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røyk uten filter...

Fluffygirl

Anbefalte innlegg

Får mann i seg mer nikotin om man røyker rullings, røyk uten filter, eller vanlig cigg som man knekker av filteret på? Jeg røyker helst Rød Prince ferdigrøyk, og liker å kjøpe 100's, og røyke dem uten filter! Føler jeg får mer ut av røyken, og at det smaker enda sterkere og bedre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du er så opptatt av røyken, er det ikke bedre å bare begynne med crack med en gang? Så sparer du litt tid. Kan være greit å lese litt om crack først, siden du antagelig aldri kommer deg ut av den fella.

crack-pipe.jpg

Det kan være på tide å revurdere en del valg i livet ditt.

Lenke til kommentar

Er det din pipe siden du poster dette i en tråd som handler om tobakk?

Til TS: Min erfaring er at man får mere nikotin i seg av rulletobakk enn man gjør av sigaretter.

Jeg røyker vanligvis bare en halv rullings, men tar jeg en sigarett så røyker jeg hele.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om du absolutt er opptatt av store doser nikotin, hvorfor ikke snuse? Det du driver med er veldig helseskadelig og helt idiotisk. Ditt fremtidlige deg vil takke deg om du slutter nå, først som sist.

Jeg har det hvertfall mye bedre nå enn før, etter at jeg sluttet med alt som inneholdt nikotin.

Edit: Jeg vet hvor godt det er med røyk. Men jeg vet også at det er mye bedre uten.. Gutta vil like deg bedre også! ;)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Om du absolutt er opptatt av store doser nikotin, hvorfor ikke snuse? Det du driver med er veldig helseskadelig og helt idiotisk. Ditt fremtidlige deg vil takke deg om du slutter nå, først som sist.

Jeg har det hvertfall mye bedre nå enn før, etter at jeg sluttet med alt som inneholdt nikotin.

Edit: Jeg vet hvor godt det er med røyk. Men jeg vet også at det er mye bedre uten.. Gutta vil like deg bedre også! ;)

Jeg snuser også! Men det er når jeg ikke kan røyke... På skolen, buss, kjøpesenter osv... Foretrekker røyk, syns det er best! :-)

Lenke til kommentar

Til TS: Min erfaring er at man får mere nikotin i seg av rulletobakk enn man gjør av sigaretter.

Jeg røyker vanligvis bare en halv rullings, men tar jeg en sigarett så røyker jeg hele.

Jeg røyker både Rød Prince 100's og Rød3 rullings, og jeg røyker omtrent like mye uansett! Sånn ca 30-35 om dagen i snitt, men jeg syns alikevel jeg får mer ut av Prince uten filter, enn rullings, selvom rullingsen varer litt lengre da, hvis jeg ikke ruller så tynn...! Rullings er jo digg når man holder på med noe, da man kan ha den i munn hele tia! :-)

Vet du om det finnes sterkere røyk enn Rød Prince og Rød3?

Lenke til kommentar

Min ukvalifiserte gjetning er at filter ikke demper nikotin, kun stoffer som tjære.

Så når jeg føler at røyken blir sterkere uten filter er det bare noe jeg føler?

Finnes det sterkere røyk enn Rød Prince og Rød3 ell?

Nå er det nok mye mer enn bare nikotinen du kjenner. Og nikotin i seg selv smaker vel ikke stort eller kjennes i særlig grad før rusen og dens virkninger setter inn.

Resten av giftstoffene, eller "tjæra" som man gjerne kaller det, som blir vesentlig forsterket grunnet null filter som øker partikkelmengden og mengden farlige stoffer. Det hadde overrasket meg om det ikke var noen forskjell. :)

Ikke at jeg forstår meg på det. Nikotinrusen er det eneste som gir noe på røyk. Røyken/tobaken smaker mildt sagt avskyelig, ja som lukta. Xd

Lenke til kommentar

Du får ikke i deg mer nikotin, i alle fall ikke store mengder. Du vil kanskje føle at uten filter er mer sterkt, fordi det ikke er filter. Jeg røyker begge deler og både rullings og sigaretter har sine fordeler og ulemper.

Så er jo rullings/nofilter en god del mer skadelig enn med filter, selv om med filter er skadelig nok i seg selv.

Lenke til kommentar

Min ukvalifiserte gjetning er at filter ikke demper nikotin, kun stoffer som tjære.

Så når jeg føler at røyken blir sterkere uten filter er det bare noe jeg føler?

Finnes det sterkere røyk enn Rød Prince og Rød3 ell?

Ikke i Norge så vidt jeg vet.
Lenke til kommentar

Jeg røyker både Rød Prince 100's og Rød3 rullings, og jeg røyker omtrent like mye uansett! Sånn ca 30-35 om dagen i snitt, men jeg syns alikevel jeg får mer ut av Prince uten filter, enn rullings, selvom rullingsen varer litt lengre da, hvis jeg ikke ruller så tynn...! Rullings er jo digg når man holder på med noe, da man kan ha den i munn hele tia! :-)

Vet du om det finnes sterkere røyk enn Rød Prince og Rød3?

Visst du tenker på smak, så er blå strek den sterkeste rulletobakken man finner i Norske butikker.

Petterøes karvetblad var rimelig kraftige saker, men har ikke sett de i butikkhyllene på mange år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...