Mrkrisbcs Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hei! Har en liten ide som jeg tenkte å lufte for dere for å få noen tilbakemeldinger. Har prøvd Plastidip i en god stund nå og har hellakkert en del biler samt felger og andre deler. Så kom ideen om å kanskje starte en liten virksomhet der jeg utfører slike lakkeringer for andre mot betaling. Hadde dette vært en gjennomførbar ide tror dere? Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hei Eg har aldri hørt om Plastidip før men eg har masse erfaring med å lakkere biler vanlig, når folk skal lakkere biler, delers osv skal det ver god kvalitet, billig og kjapt. Hvis du klarer å halde prisen nede, jobber kjapt og plastidip er eit bra produkt så skal det nok funke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Du kan bli autorisert forhandler for dipyourcar (norge). Tror ikke det er fritt frem for hvemsomhelst å tilby dette kommersielt. Lenke til kommentar
Mrkrisbcs Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Takk for svar! Har vært i kontakt med dipyourcar.com og det å tilby det kommersielt skal ikke være noe problem så lenge papirene mellom begge parter er i orden Har fått et par småoppdrag til fra venner som eg kan øve litt på før det blir noe mer seriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå