pakini Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hei! Fikk meg mac til biursdagen av mannen, og må si jeg syns det er mye å sette seg inn i -_- Min bror skal gifte seg, og jeg har lyst å lage en liten fortelling frs barndommen vår med en bildeserie, men jeg finner ikke ut hvilke program.. Noen her som har laget det på mac? Silje Lenke til kommentar
Automatikeren Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Hei. Jeg gjorde dette i bryllupet til min bror. Jeg brukte helt enkelt iMovie, og laget en film av det. Jeg kunne da bestemme hvor lenge hvert bilde skulle vises, og la tilslutt musikk bakpå. Hvis du tenker på å lage en slags powerpoint, kan du jo kjøpe powerpoint, eller kjøpe Apple sin egen keynote, som koster 140 kroner i app-store. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Hei! Fikk meg mac til biursdagen av mannen, og må si jeg syns det er mye å sette seg inn i -_- Min bror skal gifte seg, og jeg har lyst å lage en liten fortelling frs barndommen vår med en bildeserie, men jeg finner ikke ut hvilke program.. Noen her som har laget det på mac? Silje Å bare lage en slideshow av bilder kan være så enkelt som å åpne bildene samlet i forhåndsvisningen og velge View > slideshow. Om du vil legge på litt tekst, temaer med litt enkel grafikk og lignende, så er det en enkel slideshow funksjon bygget inn i iPhoto: File > New Slideshow. Og så er det bare å sette igang.. I iPhoto kan du også med ett enkelt tastetrykk lage video av hele greia om du vil, kan være greitt hvis alt skal spilles av på en annen PC f.eks Hvis du har alt på norsk, så heter det sikkert noe tilsvarende på menyvalgene.. Endret 24. juli 2014 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå