Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

4/6 - Produktivt, men høres ikke veldig spennende ut

 

Jeg får ta i går da.Jeg sto opp klokka 8, var innom diverse butikker i regnværet for å kjøpe nødvendige ting. Da jeg kom hjem, vasket jeg badet, hengte og la opp klær. Deretter satt jeg inn en ferdigpizza i ovnen og satt meg ned og spilte gta online på pc med et par venner, og la meg i 2-tiden.

 

Edit: Livet føles så utrolig kjedelig ut på grunn av denne tråden :p

Endret av RammsteinBK
Lenke til kommentar

1/6 hørtes utrolig kjedelig ut :p

 

Får ta fredag da hele lørdag var fyllesyk og søvn. Var ute med noen kompiser på båttur der vi endte opp i Tønsberg, før vi fant noen russejenter og ba om russekort og de ble med og endte opp med fyll og Jaegermeister til kl7. Så sovet til kl11 og handletur på polet Jaeger og 60% og vin til idag. Idag skulle jeg ta på dress før besøk til bestemor, men den har blitt alt for stor så ble vanlig skjorte, bukse og caps dessverre...

Endret av Poopadoop
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

3/10 høres ut som en lang dag.

 

Vært på jobb i 8 timer, spist middag (kossler med poteter og peppersaus), sett alle episodene av Wunderland, spilt litt, skal snart ut å måke snø før det blir Åsted Norge/Paradise Hotel, sammen med litt kveldsmat, kanskje kake, før det blir å krype under dyna og håpe at snøværet gir seg mens leken er god.

Lenke til kommentar

10/10, hverdagshelt :) Vet hvor slitsomt dét kan være, så det formidler mye respekt hos meg.

 

Satt oppe i natt etter å ha sovet 2-3 timer i går kveld. Lagde middag kl 07:00. Kokte potet, rosenkål og erter, lagde en enkel saus og varmet 4 små kjøttkaker i den. Prøver å styre unna kvernet kjøtt (muk), men disse fikk jeg gratis av en institusjon her i byen, i regi av NAV. Kan jo ikke kaste dem heller. Sausen ble overraskende bra denne gangen. Satt oppe frem til kl 11:00, prøvde å sove noen minutter før jeg skulle til terapeut kl 12:30 - sov kanskje 5 minutter, så når jeg stod opp var hodet tungt som bly. Men klarte i det minste å stå opp, dét i seg selv er en bragd etter så lite søvn ^^ Men var mentalt forberedt, så da går alt mulig ^^ Masse kaldt vann i trynet, litt mat, så møter jeg opp. Det blir den reneste Sopranos-style, da det dukker opp ei jente som også har time samtidig som meg. Hun var dog ikke så pen som Gloria, men søt nok. Gentleman som jeg er, så tilbyr jeg timen min, og dét setter ho pris på siden ho har barnevakt og greier ^^ Men det viser seg at jeg har skrevet feil i boka, timen er i morgen ^^ Luring! Så kjøpte jeg to skillingsboller, spiste den ene. Så studerte jeg to skjærer som artig nok har begynt å bygge réde 2 meter utenfor vinduet mitt! Prøver å filme dem med tripod-kamera, skal prøve å klippe og lage en filmsekvens hvor jeg viser hele "byggeprosessen" i ett klipp, og laste opp på Youtube. Diskuterte litt på Facebook. Så fant jeg ut at jeg var så helsikes trøtt, og slang meg i senga. Der sov jeg som en stein frem til for ca 2 timer siden. Ingen drømmer. Spiste den andre skillingsbolla (med et halvliterglass vann) som var overraskende god, masse eggekrem. Så spilte jeg litt Motörhead med gitar. Nå sitter jeg her og planlegger mitt neste trekk ^^

Endret av Taurean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åh, herregud, du har sprenkt måleren min. :confused: Mye av det kunne jeg også ha fint gjort. Borti fra at jeg drømmer vær natt. :wee:

 

Var på karate trening i dag. Etter treningen tenkte jeg å se Level Up live stream på Twitch.tv. Men Twitch.tv fungerte ikke sånn den skulle. Og ble noen ganger kastet ut og kom ikke inn igjen på Twitch.tv. Så jeg fikk ufattelig lite med meg, nesten ingen ting av live streamen. :hm: :hm:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

2/10. Har ingen erfaring med kampsport, og streamingforsøket hørtes frustrerende ut.

 

Hoppet i dusjen, spist brødskive med makrell i tomat til frokost, 2 kopper kaffe mens gårsdagens episode av Ekte Menn gikk på fjernsynsapparatusen, spilte litt Heroes III, kjørte en tur til Coop Extra og Biltema, hjem å lagde middag, Cowboygryte med ~600g høyrygg som bonuskjøtt, sov en lur på sofaen mens jeg hørte på fantasy-musikk på youtube, vokna og gikk en tur på butikken for å kvikne til litt, fant mørbrabiff blant datovarer, blir middag på mandag tenker jeg, måtte på ramma en tur etter butikkturen, nå er det fredagspils mens jeg hører på musikk og surfer litt på nettet, før jeg vurderer om jeg skal spille litt igjen, kveldsmat blir enten rester av middagen, kake, eller annet snacks, skål!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2/10, hater at det er for varmt på soverommet..

 

Våknet, la meg i sofaen og så litt på Simpsons/Seinfeld mens jeg surfa litt på nettet, lagde meg en kopp kaffe, spilte litt Heroes 3, ble seriøst knust av en medium motstander som hadde 1400 Halberdiers og 200 Champions bla.a, lagde meg frokost (middag fra i går (Cowboygryte med ekstra biff av høyrygg og Foccaciabrød)), så litt videoer på youtube mens jeg slappet enda mer av, kjørte meg en tur på butikken og kjøpte inn litt mat til i morgen og mandag, husk på at det er butikkstengt på mandag folkens, gikk en tur på ca 1 time i lokalt skogsterreng, akkurat satt meg ned med 1 kopp kaffe, litt mørk sjokolade og Cognac mens jeg ser på TV og hører litt på musikk, tenker snart å lage meg middag (også rester fra i går) mens jeg bælmer nedpå litt øl og ser på film eller serie, og fortsetter kvelden med å drikke øl, spise snacks, høre på musikk, surfe litt, youtube litt, game litt, og kanskje lufter meg en tur og nyter sola og evt solnedgang før mørket senker seg, og planlegger hvordan jeg skal ligge i sofaen og se film og serier i hele morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

5/10 Kunne omentrent gjort det samme. Men jeg er verken ikke gla i sjokolade eller Seinfeld.

 

Det fra i morres da jeg voknet opp (Det jeg nevnte tidligere). Så gikk jeg på butikken, Kiwi handlet mat. Sånn at jeg over lever over mandagen. Og spilte Pokemon Go til og fra butikken. :tease: Ellers har jeg kost meg med Bloodborne og cola. Og nå er jeg her inne å skriver under akkurat denne tråden.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...