Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Terningkast 2...

 

I dag har jeg vært på "penjonisttreff" på et jævla kjøpesenter, selv om jeg er laaaaangt fra pensjonsalder....

 

Gjesp.... Terningkast 1

 

I dag har jeg dratt på tur i skogen og plukka blåbær.

Så Norway Cup-finalene som ble vist på TV-en etter turen.

Nå har vi nettopp spist middag, så kvelden består av å spise blåbær-pai, sløve på PC-en og se fram mot Liverpool kampen 00:30 :D

Lenke til kommentar

Terningkast 1.5 (pai og pc-sløving trakk voldsomt opp)

 

Har vært oppe i hele natt og lest innlegg her. Puttet frosne blåbær og jordbær, appelsinjuice og yoghurt i en blender og laget dermed et eller annet som jeg drakk. Har gitt katten reker for første gang, noe som var en suksess. Fjernet en edderkopp som hang rett over senga ved hjelp av et yoghurt-beger og tørkepapir. Stirret på madrassen fordi den har fått mørke flekker av svette. Ble livredd for lærerstreik, som de pratet om på nyhetene nettopp, fordi det er urettferdig hvis barn for fri fra skolen når jeg ikke opplevde noe sånt.

Lenke til kommentar

Terningkast 3

 

Har ikke gjort så forferdelig mye i dag.

Sto opp klokka 10, klippa meg klokka 11.

Gikk tur med bikkja før jeg dro på trening. Overkropp.

Nå har jeg spist middag, så planene fremover er vel bare å se på Tromsø-Ranheim, sløve på PC-en igjen, se en ny episode av Breaking Bad og være opp til Liverpool-kampen i natt.

Lenke til kommentar

En Nissan, husker ikke undermodell. Kjøpte den siden fikk den for 5k, men fulgte med nye vinterdekk (piggdekk, god kvalitet) og en sub, og ja går ikke i minus med bilen, hadde bare gått 170k km.

Så sparer jeg penger til en grei bil til våren :)

 

 

 

I dag Jobba jeg fra 7-16 så kjøretime, så hjem middag så rett til en venn, se film og kose seg med en øl og kom akuratt hjem igjen nå, så legge meg for må opp 5:30 grunnet jobb igjen.

Lenke til kommentar

Jap, siden fikk et tilbud og takket ja, går jo i pluss uansett og om bilen er skrot har jeg vinterdekk + sub + vrakpant og er over salgsprisen. Men tror holder den over vinteren.

Sparer på noen biler jeg vil ha og bryr meg om, så kjøpte bare en for å ha en midlertidig, men den betyr liksom ikke noe for meg, så hvorfor finne ut modell osv da? + er Nissan, kan ikke mange undermodeller der da jeg egentlig foretrekker tyske biler.

Lenke til kommentar

Siden alle over gikk off-topic gir jeg dem terningkast 1 hele gjengen :p

Jeg våknet kl 17.00, sovna igjen i dusjen, spiste en salat med mer dressing enn grønnsaker, så på Dominion og Defiance, spilte XCOM hele kvelden, så spiste jeg seks Bounty sjokolader mens jeg så på Jimmy Fallon.

You asked.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gir deg terningkast 6 for å få tråden på rett sjøl (kjør?) igjen. Og så får du terningkast 1 for å ha kastet bort sollys. :)

 

Jeg sto opp i 11-tida og bestemte meg for at dette skulle være en daffedag, så jeg spilte ferdig Heavy Rain og nå har jeg ingenting å spille. Etterpå vasket jeg klær, ryddet og tok oppvasken (dagens høydepunkt). Dusj. Forum. Deretter handletur, så kom jeg på jeg glemte penger, og kjørte hjem igjen og fant ut jeg hadde rota bort kortene mine og så kjørte jeg for å handle (brukte 20 minutter på finne det jeg skulle ha, bruker ikke handleliste). Nå er både ovnen og pannen mer klar og jeg har ikke begynt matlagingen enda.

Lenke til kommentar

Terningkast 3.

 

Sto opp 12:30 pga. at jeg så Liverpool-Man U. i natt.

Frokost, gikk tur med bikkja og besøkte farfar.

Dro på trening. Bein i dag.

Etter middag henta jeg den nye telefonen jeg bestile (S4+). Brukte et par timer på den til å bli slik som jeg ville ha den.

Resten av kvelden gikk med på å høre på Pyro og sitte på PC-en.

Lenke til kommentar

Terningkast 3 (størst + for tur med hund, mest - for å se fotballkamp)

 

Har vært oppe i hele natt. Spist 2 cm med rødvinspølse og 6 pølsebrød. Har lest gjennom en tråd her om teisme-ateisme debatt. Spilt sjakk på chess.com. Vært i postkassen og hentet en sitatbok som skal bli julegave. Strøk litt på katten, men den var våt og jeg angret.

Lenke til kommentar

Terningkast 2

 

Våkna rundt 09.00. Rydda og vaska i leiligheten. Deretter vekte jeg samboeren, og nå blir det snart egg og bacon til frokost som følge av det(hun finnes ikke morragretten :D). Resten av dagen blir det å slappe av med PS4/Netflix.

Endret av EirikOliver
Lenke til kommentar

Terningkast 2 (egentlig 4 for egg & Bacon - men siden du har en som IKKE er morgen gretten så misunner jeg deg og gir deg 2)

 

Sto opp 06:00 - hadde dobbel trening i går så hadde vondt for å stå opp - stakk på jobb kl 06:40 og sitter der til 16 - så trening, middag, dusje og så møte en vennegjeng ute i Lillestrøm senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...