Gå til innhold

Hva har du gjort i dag?


Anbefalte innlegg

Uhm okei, terning 1

 

Jeg sto opp kvart på 9, dro på skolen og var hjemme igjen kl 11. Så så jeg på 3 episoder med american horror story mens jeg spiste 5 brødskiver med dansk salami og en halvliter melk. Så puttet jeg i en skruf og tolk en tyggis og nå skal jeg ut og møte dama.

5 jævla skiver?! ...og en halv liter melk?! Herregud!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å svare BananKrem. Terningkast 3

 

I dag sto jeg opp halv 8 for å kjøre lillebroren min til tannreguleringstime. Kjørte han deretter til skolen.

Hjemme igjen klokka 10. Satt på PC-en til 12 sånn cirka.

Gikk tur med bikkja, besøkte farfar og dro etter det på trening.

Nå skal jeg spise middag før jeg drar å ser på Børning på kino.

Lenke til kommentar

Terning 4 pga sosialisering med din bedre halvdel.

 

Sto opp 6, fikk minstemann i barnehagen og reiste på jobb. Kom hjem nu, ringte minstemann å sa god tur siden han skal til Hellas med mor og besteforeldre. Så blir det crossfit og noe annet painfully Exhausting trening før middag og sove. Muligens kylling eller biff til middag. Ikke bestemt meg

Lenke til kommentar

Terningkast 4. Høres ut som en grei, men vanlig hverdag.

 

Stod opp kl 11, og startet dagen med frokost og kaffe. Hentet lillebroren min på skolen kl 14. Deretter gikk jeg ut og skjøt 40 øvelsesskudd med rifla for å forberede meg til hjortejakta 1. september. Resten av dagen skal jeg bruke til å flytte inn i min nye leilighet.

Lenke til kommentar

Terningkast 4 (skyting og flytting høres bra ut, likeså frokost, men synes at barn skal gå hjem med tung ryggsekk med mindre de må gå mer enn 3 km) og ville ikke likt å hente barn på skolen.

 

I dag har jeg servert katten reker og trøstet den fordi den var våt da den kom inn. Så har jeg konstruert et logisk bevis innenfor predikatlogikk og tenkt hva i all verden er poenget med dette?. Så har jeg spist 9 chilinøtter til middag og tatt på meg en skjorte som er for trang. Jeg har også drukket en boks med Munkholm mens jeg konstruerte et bevis innen setningslogikk og tenkt hva i all verden er poenget med dette? Egentlig tenkte jeg det samme i forbindelse med overrekking av reker til katten, da reker er dyr kattemat.

Lenke til kommentar

Terningkast 4.

 

I dag sto jeg opp halv 10, lagde meg omelett til frokost.

Gikk tur med bikkja, forså å dra å trene.

Kom hjem, lagde middag og surfet litt på PCen.

Er nettopp ferdig med å se Sandnes Ulf - Viking (2-2) og drukket kaffe, så nå blir det vel å surfe litt mer på forumet og sitte klistret på Twitter for å følge Balotelli-utviklingen. :)

Lenke til kommentar

 

Uhm okei, terning 1

 

Jeg sto opp kvart på 9, dro på skolen og var hjemme igjen kl 11. Så så jeg på 3 episoder med american horror story mens jeg spiste 5 brødskiver med dansk salami og en halvliter melk. Så puttet jeg i en skruf og tolk en tyggis og nå skal jeg ut og møte dama.

5 jævla skiver?! ...og en halv liter melk?! Herregud!!

 

Totaly random

Hvor lite spiser du/ og drikker? Når jeg er hjemme alene og spiller klarer jeg lett å drikke en liter melk til bf4 (Elsker melk) Og spise 7-8 Skiver om jeg er sulten ^!^

 

Men til vanlig så er det 3-4 Skiver og et par glass med melk.

Lenke til kommentar

Starter på nytt :p

 

Sto opp halv 12 og spiste frokost.

Satt litt på PC-en før middag halv 4.

Klokka 4 satt jeg meg i bilen å kjørte den time-lange veien til Fredrikstad for å se på Fredrikstad - Alta (som endte 0-0, utrolig skuffende).

Etter kampen var det den lange veien tilbake med bilen.

Kom hjem i 9-tiden, og satt meg ned å så på Barcelona - Elche (3-0), mens jeg spiste kveldsmat.

Avslutta kvelden med å se på FotballExtra. Skal bare surre litt mer på forumet før jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Terninkast 3/4

 

Søndagen

Sov til klokken 12 etter to flasker vin/musserende kvelden før.

Ei lita runde i senga.

Stod opp og spiste en lengre frokost (rester fra tapas kvelden før) + kaffe

Vurderte å dra opp til skogen for å plukke sopp, men endte etterhvert opp på Café. Sort kaffe og bok.

Så Sunderland mot United med en øl.

Kjøpte en ny kommode på finn.no - den var såpass nærme at det var mulig å gå dit for å hente den.

Lagde middag + spiste middag.

Ei lita runde i senga.

Søvn.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Ei lita runde i senga?! Terningkast 6!!

 

Jeg sto opp rundt 11, spiste rester av brownies til frokost. Så satt jeg i sofaen med tv og pc en time. Etter det tok jeg meg en gåtur, for å så spise pizza til middag. Nå er det senga som står og venter...

Det høres jo bare koselig ut, terningkast 6 :)

 

Jeg har stått opp men ikke giddet å stå opp skikkelig

Lenke til kommentar

5. Hørtes chill ut.

 

Sto opp kl 12, spiste frokost og dampet. Kjørte bilen i 30 min på fjellet, sto på ski (halvtime til og fra hytta) der drakk jeg 3 kopper kaffe og de som var der krangla som faen så jeg stakk igjen.

 

Kom så tilbakr til besteforeldrene hvor jeg fikk servert et glass konjakk og irish coffe (mye whiskey) + et par påfyll senere. På tv så vi på legenden om fjordheksa, kill buljo og død snø 1.

 

Etter det gikk jeg og la meg og har enda ikke sovna.. :p

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar

Terningkast 5. Typisk god norsk påskedag.

 

 

Noen må dessverre jobbe i påsken, men jeg har det nå ganske godt alikevel. :)

 

 

Vekt til frokost og dekket bord. Egg, bacon og bogskinke.

Hanky panky.

Dusj.

Dama pakket lunsj til meg. Svinekoteletter med poteter.

Dro på jobb hvor jeg surfet internett og så på TV-serier i 9 timer.

Kom hjem til varm middag. Squashsuppe med kylling.

Satt på balkongen med en øl i hånda til litt over midnatt.

Søvn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

5/6

Ganske chill med servert mat og avslutte dagen med en øl er sykt deilig det å.  Gleder meg til det blir varmere her så man bare kan sitte ute og drikke litt uten å bli kald c:


Dagen har jo nettopp starta så ehm har bare fått ferdig servert frokost (egg, bacon, rista brød, nutella og det hele). Hørt musikk, vært alene hjemme så kunne skru opp anlegget en del :b  Støvsugde litt, og tok oppvaksen og gama litt.

Venter nå bare på at tiden skal gå litt og så ut til noen venner.

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...