KinderLinda Returns Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg tror dere skal bruke litt mer tid ifra hverandre. Altså, gjør ting alene, gå ut av huset litt. Såpass dere ikke blir så "lei" av hverandre. Jeg vet at det høres rart ut, men det funker, jeg lover!Å bli samboere er noe av det dummeste et ungt par kan gjøre spør du meg! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Her må du kjøre hardt mot hardt. Utifra det du skriver så virker det som du har med en psykopat å gjøre. Hun er egoistisk, manipulerende og spiller på din samvittighet. Neste gang du skal ta opp noe så sier du i forkant "Hvis du skal være negativ eller gå å grine så er det kanskje på tide at vi tar en pause. For dette funker ikke lengre" Dette sier du for å true henne. Hvis hun virkelig elsker deg så vil hun be på sine knær om at du ikke gjør det slutt/tar pause. Bare luft tanken og se hva hun gjør. Som det også blir sagt her i tråden så høres det ut som det ligger noe bak all negativiteten. Om det er problemer i barndommen vet jeg ikke, men jeg kjente igjen trekkene da min bror skjulte på en stor hemmelighet. Kan det være noe hun går å skjuler for deg? Et problem hun har som hun ikke har fortalt noen? Anonymous poster hash: e2a9d...447 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Psykopat er vel å ta litt hardt i. Bortskjemt jentunge er vel mer sannsynlig 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Synes dere ble veldig offensive, men det er vanskelig å forstå når man ikke er i situasjonen selv. Vi er ikke samboere, men vi har sovet i samme hus i 1-2 måneder nå, med kanskje en uke fra hverandre til sammen. Det er godt med litt alenetid også, men vi har det absolutt ikke dårlig sammen. Vi har det veldig bra, men det er bare den ene tingen vi sliter med. Jeg klarte å få snakket med henne om det, og det er litt bedre med det nå. Psykopat? Nei, langt ifra. Hun har veldig sterke følelser for meg, og det både ser og merker jeg. Hvis vi har krangla, får hun utrolig dårlig samvittighet, og en gang jeg sa jeg ville ha litt alenetid hjemme pga en krangel, så var hun livredd for at jeg skulle gjøre det slutt osv. Vi krangler ikke så ofte, men alle par har sine krangler iblant. Hun har hatt en god del problemer i oppveksten. For eksempel en far som har slått henne, nektet henne å gjøre som hun vil (f.eks å gå kledd i skjørt eller en genser som ikke dekker hele halsen osv), og gjort det vanskelig for henne. Hun har for eksempel mange arr etter han.. de har ikke lenger kontakt. Hun er ikke akkurat bortskjemt, men har hatt en mor som ikke har brydd seg om no hun gjør. I tillegg til at hun har en veldig kraftig eksem som gjør hverdagen vanskelig. Psykopat er hun ikke, men hun har hatt det ganske vanskelig. Anonymous poster hash: 3c28e...a06 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Å ikke kunne ta opp problemer med kjæresten kan fort bli et monumentalt problem. Det er akkurat dette som er grunnen til at vi ble skilt. 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Det hores ut som om du har med kvinnfolk aa gjore. Eneste kjente losning er aa enten bli singel eller homofil. Jeg sliter med samme problem. Kan ikke si noe uten at helvete bryter lost. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Høres ut som exkjerringa mi.Men dette er nærmest det eneste vi har uenigheter om. Og det å ta opp ting. Hun tar opp ting til meg, og det går fint. Jeg tar opp ting, det går til helvete. Har du prøvd å ta opp akkurat den biten med henne? Hva er hennes reaksjon på det? Kanskje du burde si til henne på en måte hun forstår at "når du gjør slik blir jeg lei meg og frustrert" Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Høres ut som exkjerringa mi.Men dette er nærmest det eneste vi har uenigheter om. Og det å ta opp ting. Hun tar opp ting til meg, og det går fint. Jeg tar opp ting, det går til helvete. Har du prøvd å ta opp akkurat den biten med henne? Hva er hennes reaksjon på det? Kanskje du burde si til henne på en måte hun forstår at "når du gjør slik blir jeg lei meg og frustrert" Har gjort det, og det blir litt bedre, men med den biten med at jeg har gitt henne mange ting (f.eks røyk) er fortsatt veldig ille..hun hadde selv kjøpt en pakke i dag, og jeg spurte om jeg kunne få en av dem (var mintrøyk, så ville smake), så sa hun ja, men krevde å få en tilbake av meg. Hun sa at det var rettferdig, siden hun hadde brukt egne penger på røyk. Så sier jeg bare jaha, og spiller litt med, samtidig som jeg hinter til at det egentlig ikke er helt greit. Ender igjen med at hun blir sur og sier at neste gang hun får penger, skal jeg få alt slik at hun slipper maset. Det er hardt. Men vi har hatt det bra i dag, laget mat sammen, badet i sjøen og badekar, sexøkt og kost oss i kveld. Så vi har det veldig bra sammen ellers. Anonymous poster hash: 3c28e...a06 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2014 Ååh, det med røyken irriterer meg utrolig. Hun blånekter om å gi meg èn eneste røyk, og så sjekker hun pakken min og hennes hele tiden og gjemmer pakken sin når hun er i nærheten for å passe på at jeg ikke tar noen. Og det ville jeg ikke gjort uansett. Anonymous poster hash: 3c28e...a06 Når hun har fått tilsammen 2 rullings og kanskje en kartong røyk pluss en del mat osv av meg på under en mnd. Anonymous poster hash: 3c28e...a06 Når hun har fått tilsammen 2 rullings og kanskje en kartong røyk pluss en del mat osv av meg på under en mnd. Anonymous poster hash: 3c28e...a06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå