Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dersom en gutt er ute etter sex...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor tror folk at alle gutter er like? Samme gjelder jenter.

Folk er forskjellige. Ja og/eller nei, treffes og finne på noe kan eller kan ikke nødvendigvis bety det samme.

Sex er noe de fleste gutter vil tenke på her uansett, til og med om han ønsker et serriøst eller langvarig forhold.

Hva med å faktisk spør vedkommende hva han vil med dette? Tror han kan svare bedre på det. :)Anonymous poster hash: a0f7e...f28

Lenke til kommentar

wow...wow......ta det litt med ro da..

Back on topic:

Om han har lyst på et forhold så vil han nok uansett ned i buksene dine på et eller annet tidspunkt, og nei det er ikke noen forskjell på "finne på noe" eller "treffes?" jeg kan i alle fall ikke se forskjellen ifra mitt synspunkt, jeg føler ikke at om jeg har sendt det ene eller det andre til ei dame har betydd om jeg kun vil ha et ligg eller om jeg vil noe mer.

Det er bare en måte du kan finne ut om han kun vil ha sex eller om han vil noe mer, spør!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som kverulerer her.

Og om du vil at folk skal svare deg i det hele tatt, prøv å være litt mindre grinete.

Selv om du tolker svaret til, f.eks, Skatteflyktning som et useriøst ett, har han faktisk et poeng.

Alle gutter/menn er ute etter sex.

Spørsmålet er bare hvordan de vil ha det.

For øvrig, som et svar. En mann kan vente så lenge han vil. Om han føler du er noe å samle på så klart.

Og selv ville jeg tolket korte meldinger som at personen er relativt uinteressert i noe seriøst.

Det kan selvfølgelig bare være tankesettet mitt, men her må du nesten komme frem til ting selv.

Som det ble skrevet, er det ingen eller få riktige svar til spørsmålene dine.

Lenke til kommentar

Husk å være greie og snille mot hverandre , føler man at noen innlegg bryter med retningslinjene tar man det via rapporteringsknappen og lar en Moderator ta en vurdering av det.
Å ta saken i egne hender kan få konsekvenser for tråden.
Når det er sagt ser jeg ikke helt årsaken til at TS behøver å være anonym for å spørre om dette.

Noen innlegg har blitt fjernet , håper dette kan hjelpe til med å få luftet litt...

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Jeg kan helt fint sende en melding til ei venninde hvor det rett og slett bare står: "Møtes?".

Skal nevnes at som oftest så vet jeg da at den personen er i nærheten eller samme sted og jeg tenkte bare å hilse på og møte henne for å finne på noe.

Sender jeg en "finne på noe?" melding så betyr det at jeg lurer på om vi skal møtes å finne på noe.

Ikke mye forskjell for meg - men hvor bedre jeg kjenner personen jo mindre kan jeg skrive på melding da vi garantert prater mer når vi møtes. Overanalysering henger i luften her...

Edit: Dersom han kun er ute etter sex - ta en kveld på byen med alkohol med ham og avvis ham pent dersom han vil ha deg med hjem eller bli med deg. Kommer det ingen melding i dagene som følger så kan du trygt tenke at han ville bare komme i buksene (no phun intended) dine og du kan ha selvrespekten i orden dersom du ikke selv ønsket det.

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

Jeg kan helt fint sende en melding til ei venninde hvor det rett og slett bare står: "Møtes?".

Skal nevnes at som oftest så vet jeg da at den personen er i nærheten eller samme sted og jeg tenkte bare å hilse på og møte henne for å finne på noe.

Sender jeg en "finne på noe?" melding så betyr det at jeg lurer på om vi skal møtes å finne på noe.

Ikke mye forskjell for meg - men hvor bedre jeg kjenner personen jo mindre kan jeg skrive på melding da vi garantert prater mer når vi møtes. Overanalysering henger i luften her...

Edit: Dersom han kun er ute etter sex - ta en kveld på byen med alkohol med ham og avvis ham pent dersom han vil ha deg med hjem eller bli med deg. Kommer det ingen melding i dagene som følger så kan du trygt tenke at han ville bare komme i buksene (no phun intended) dine og du kan ha selvrespekten i orden dersom du ikke selv ønsket det.

Takk for svar. En som bare er ute etter sex, ville sjeldent skrevet "Finne på noe" men større sannsynlighet brukt "Treffes?"Ja, huff, må slutte å overanalysere. HAHA, jeg er teit jente

Anonymous poster hash: 9823d...73a

Lenke til kommentar

Takk for svar. En som bare er ute etter sex, ville sjeldent skrevet "Finne på noe" men større sannsynlighet brukt "Treffes?"Ja, huff, må slutte å overanalysere. HAHA, jeg er teit jente

Anonymous poster hash: 9823d...73a

Poenget hans var vel heller at verken det ene eller andre betyr at han kun er interessert i sex og at du overanalyserer betydningen av noe så enkelt.

Vil du vite hvor han vil får du heller spørre han om det eller vente å se hvor det går.

Lenke til kommentar

Vil du utdype? Jeg våger å antyde at innsiden ikke alltid er like viktig for dem, men det er en vel en lang vei derfra til å si at jeg hater kvinner?

Ah, beklager, men du kan ikke nekte at det er mer menn her som har sin mening , en det er kvinnfolk. ?

Noen ganger når damer sier noe dumt er det ofte 20 erfarne brukere som er inne og Basicly sier at damen er dum.

Er vel ikke det Diskusjon. no er...

Er det ikke slik at alle har lov og si noe uten og bli hetset,

Synes noen av trådene blir helt for latterlig. og dere hjelper ikke akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...