Gjakmarrja Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Jeg irriterte meg litt over følgende artikkel i ba. http://www.ba.no/nyheter/article7493168.ece Burde ikke poenget være at rusmisbrukere burde lære å lese pakningsvedlegget? Skal vi forby paracet fordi folk ikke klarer å følge pakningsvedlegget? Jeg var litt i tvil om denne skulle under helse eller politikk. Endret 24. juli 2014 av Gjakmarrja 2 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Nå er jo rusmisbrukere åpenbart ikke i stand til å ta vare på seg selv. At miksturen er beregnet på å drikkes, men livsfarlig når den settes rett i åren med sprøyte, er jo bra at de fant ut av. Nå kan de trekke legemiddelet fra markedet og lage en ny versjon der hjelpestoffet ikke dreper folk som setter middelet med sprøyte. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Jeg tror du har misforstått litt. Det er ikke selve legemiddelet som har blitt forbudt, men akkurat det merket av legemiddelet, på grunn av et tilsetningsstoff. Et annet merke med samme virkestoff, men uten dette tilsetningsstoffet, er fortsatt på markedet. 4 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Det er vel ikke noen stor hemmelighet at mange narkomane topper opp dosene når de går på LAR. Det å sette denne mixturen i blodårene er vel bare en måte å ruse seg på uten å bruke noe ved siden av. Lenke til kommentar
kore4 Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Nå er jo rusmisbrukere åpenbart ikke i stand til å ta vare på seg selv. At miksturen er beregnet på å drikkes, men livsfarlig når den settes rett i åren med sprøyte, er jo bra at de fant ut av. Nå kan de trekke legemiddelet fra markedet og lage en ny versjon der hjelpestoffet ikke dreper folk som setter middelet med sprøyte. Enig. Trådstarter burde lest hva artikkelen handler om. Hvordan kan man irritere seg over en gruppe mennesker som ofte ikke er i stand til å ta vare på seg selv. Synes det er flott hva dette ekteparet har oppdaget, det har sannsynligvis reddet mange liv. Og trådstarter er pre-med. lykke til med den innstillingen du har Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2014 Nå er jo rusmisbrukere åpenbart ikke i stand til å ta vare på seg selv. At miksturen er beregnet på å drikkes, men livsfarlig når den settes rett i åren med sprøyte, er jo bra at de fant ut av. Nå kan de trekke legemiddelet fra markedet og lage en ny versjon der hjelpestoffet ikke dreper folk som setter middelet med sprøyte. Enig. Trådstarter burde lest hva artikkelen handler om. Hvordan kan man irritere seg over en gruppe mennesker som ofte ikke er i stand til å ta vare på seg selv. Synes det er flott hva dette ekteparet har oppdaget, det har sannsynligvis reddet mange liv. Og trådstarter er pre-med. lykke til med den innstillingen du har Jeg er kommet inn på medisin, skal endre signatur til medisinstudent. Ja, jeg irriterer meg over at informasjon ikke er nok. "Hvis dette ikke drikkes er det dødelig, forstått?" Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Nå er jo rusmisbrukere åpenbart ikke i stand til å ta vare på seg selv. At miksturen er beregnet på å drikkes, men livsfarlig når den settes rett i åren med sprøyte, er jo bra at de fant ut av. Nå kan de trekke legemiddelet fra markedet og lage en ny versjon der hjelpestoffet ikke dreper folk som setter middelet med sprøyte. Enig. Trådstarter burde lest hva artikkelen handler om. Hvordan kan man irritere seg over en gruppe mennesker som ofte ikke er i stand til å ta vare på seg selv. Synes det er flott hva dette ekteparet har oppdaget, det har sannsynligvis reddet mange liv. Og trådstarter er pre-med. lykke til med den innstillingen du har Jeg er kommet inn på medisin, skal endre signatur til medisinstudent. Ja, jeg irriterer meg over at informasjon ikke er nok. "Hvis dette ikke drikkes er det dødelig, forstått?" En narkoman kommer til å sprøyte pulveriserte bildekk og havregrøt i åra om det gir rus. Å gi narkomane subutex som tar livet av dem om det ikke brukes "riktig", er som å gi babyen strikkepinner og fortelle dem at de ikke må putte dem i stikkontakten... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå