Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er poenget med et forbud mot et medikament fordi pasientene ikke leser vedlegget?

Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo rusmisbrukere åpenbart ikke i stand til å ta vare på seg selv. At miksturen er beregnet på å drikkes, men livsfarlig når den settes rett i åren med sprøyte, er jo bra at de fant ut av. Nå kan de trekke legemiddelet fra markedet og lage en ny versjon der hjelpestoffet ikke dreper folk som setter middelet med sprøyte.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er jo rusmisbrukere åpenbart ikke i stand til å ta vare på seg selv. At miksturen er beregnet på å drikkes, men livsfarlig når den settes rett i åren med sprøyte, er jo bra at de fant ut av. Nå kan de trekke legemiddelet fra markedet og lage en ny versjon der hjelpestoffet ikke dreper folk som setter middelet med sprøyte.

Enig. Trådstarter burde lest hva artikkelen handler om. Hvordan kan man irritere seg over en gruppe mennesker som ofte ikke er i stand til å ta vare på seg selv. Synes det er flott hva dette ekteparet har oppdaget, det har sannsynligvis reddet mange liv. Og trådstarter er pre-med. lykke til med den innstillingen du har

Lenke til kommentar

Enig. Trådstarter burde lest hva artikkelen handler om. Hvordan kan man irritere seg over en gruppe mennesker som ofte ikke er i stand til å ta vare på seg selv. Synes det er flott hva dette ekteparet har oppdaget, det har sannsynligvis reddet mange liv. Og trådstarter er pre-med. lykke til med den innstillingen du har

Jeg er kommet inn på medisin, skal endre signatur til medisinstudent. Ja, jeg irriterer meg over at informasjon ikke er nok. "Hvis dette ikke drikkes er det dødelig, forstått?"

Lenke til kommentar

Jeg er kommet inn på medisin, skal endre signatur til medisinstudent. Ja, jeg irriterer meg over at informasjon ikke er nok. "Hvis dette ikke drikkes er det dødelig, forstått?"

En narkoman kommer til å sprøyte pulveriserte bildekk og havregrøt i åra om det gir rus. Å gi narkomane subutex som tar livet av dem om det ikke brukes "riktig", er som å gi babyen strikkepinner og fortelle dem at de ikke må putte dem i stikkontakten...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...